20 December 2008

Käisin Tartus Alo vaatamas. Täitsa tsirkus oli, lemmikosaks Mordi pool pannkookide küpsetamine. Jõhvikamoos viis lausa keele alla ning Mordil on mu lemmikteed. Kuigi Alo pani sinna liiga palju mett sisse, aga mis parata, mu enda süü. Häälega sinna ja tagasi. Tallinna poole minnes sain ühe šveitslase peale, kes oli väga lahke ja armas ning hästi vaimustunud toonekurepesadest. Tee peal nägime kahte kraavi sõitnud autot, üks oli pesumasinaid vedav kaubik ja teine mingi must sõiduauto, mis oli üle katuse käinud. Keskmiselt hirmutav vaatepilt, eriti arvestades seda, et talle meeldis sirgetel teelõikudel 130-ga sõita. Oli paras lumesadu, jäide, libe tee ja muu lõbus. Ma ei osta enam Tartus mõnda aega bussipileteid. Põhimõtteliselt raiskasin ma 24 krooni piletite ostmiseks, mida mul tegelikult vaja ei läinudki (8 krooni üks pilet). Esialgu ostsin linnast kaks piletit, et Ihastesse ja tagasi käia, okei, augustasin esimese ära, sõitsime vahvasti Mordi poole (väike psühhonaeruga laps täpselt meie taga!) ja tulime mõne aja pärast tagasi. Augustasin teise pileti ära, nalja pärast võrdlesin... Ja näed sa siis, augud olid täpselt samasugused, me olime sama bussi peale sattunud, millega tulime. Persse. Hiljem ostsin linnast veel ühe pileti, et hommikul hääletama sõita, aga siis ma jäin sellest bussist maha ja oligi kõik, blah. Mahe oli ja mõnusalt vaikne, selline tüüpiline Tartu-õhtu. Goblinit ja tema gängbängi nägin ka, kui me olime parasjagu Aloga suundumas Zavoodi poole, et selle ust munadega pilduda. Goblini gängbäng ei ilmutanud soovi meiega liituda, seega läksime kahekesi. Scavengeriga on nüüd jälle üle pika aja aega tegeleda, mitte, et ta vahepeal unarusse oleks jäänud, nüüd on lihtsalt vaja taas graafikus olla. Kõik 40 ülesannet on valmis, enam-vähem saab arvestada vist 20 inimesega, võib-olla on osavõtjaid ka rohkem. Mingeid paelu ja jahu on vaja osta, aga eks jõuab, umbes viimasel päeval või nii. Mhhhslöffdlfsfblarg. Ma tean 0ssu kohta räpast saladust. http://www.nokia.adm.ee/muusika/bands/band/146

No comments: