21 January 2009

All your dreams will come true one day

Hihi. Käisin täna emmega VHKs, Kersti Nigezen ütles, et tema oli täiesti vastu olnud sellele, et mind vastu võetaks, aga noh, tänu Anule juhtus siiski vastupidine. : > Nad uurisid mu hobide kohta jne, rääkisid kristlusest ja muu pläma. Pärast rääkisin paar sõna Triinuga, selle prantsuse keele õpetajaga, ja pärast seda pani Anu mind mingit inglise keele testi tegema, et mu taset välja selgitada jne. Pärast seda chillisin koolis, ostsin puhvetist oma lemmikjogurtit ja ootasin, kuni mu hõumide tunnid lõppevad. Keelekatel jäi muusikajalugu ära, miaus ei saanudki poppi teha ja me läksime Hannesega minu poole. Lulz. Pärast tulid Hans ja Diana ka, meil oli tore ja vahva perekondlik õhtusöök, mina tegin pannkooke šokolaadijäätisega ja kõik oli hästi ilus ja õnnelik. Arvatavasti läheb see nädalavahetus noorte neitside veri avamisele, sest minu VHKsse saamine on piisavalt suur sündmus, mida selle pudeliga tähistada. Hihi. Ma mängiks täna hea meelega õhtu otsa Simsi või Heroes3-e, kuid homme on saksas stämmwurmide peale töö (tervelt 50 tükki! Ma suren! :|) ja üldse ei ole mingit tahtmist kooli minna, sest mind ei ole nii kui nii varsti enam KSG õpilaste nimekirjas. Reedel lähen kella 12-ks keelekate prantsuse keele tundi uudistama, mida nad seal teevad. Wippii. Ja seoses selle mustvalgega... tahaks jälle mingi hetk pildistama minna, igatsen kaamerat.
Palju õnne, Terry!

No comments: