30 January 2009

Esimene nädal uues koolis on läbi saanud. Mul läheb täitsa hästi, suhtumine on äärmiselt toetav ja sõbralik (iga nurga alt) ja täna naeratas Iti mulle 136 klassi teisest otsast, kui ma õues klassi akendest mööda kõndisin. VKG soundtrack on lihtsalt nii imeline. Ma avastasin selle üldse Kanon Wakeshima loo Suna no Oshiro järgi ja see omakorda tulenes sellest, et Zelor kutsus mu Ghosti järgmisele mängule endaga koos mängima. Ma olen lihtsalt nii vaimustunud rollist, mida ta mulle pakkus... Ma pean tõsiselt hakkama mõtlema, mida ma ülikooli õppima lähen - kas Mirjuga samale alale (Aasia ja Lähis-Ida kultuurid) või hoopis prantsuse keelega seotud romaani kultuure, prantsuse keele suunda. Nad on mõlemad minu jaoks ühtemoodi huvitavad, ent teine valik oleks mõistagi lihtsam. Täna oli kuidagi naljakas ja natuke halb päev... vaidlesime Hannesega õhtu otsa, kes peaks kelle poole ööseks jääma ja lõpuks läks tema oma koju ja mina jäin ikkagi siia. Hans oli täna kadunud, ma loodan, et tal läheb kõik hästi.

sotto nagareru shiroi kawaita kumo ga tooru haiiro na watashi wa tada chitte kieteiku no miteta

hoshi wo atsumete tsukuru suna no oshiro ni watashi no sasayaka na inori koborete ochiru sono ashimoto wo machibusete nami ga semaru.

kie kakaru inori kaze ni aorare nagara soredemo tomori tsuzukete watashi ga ikudomo motsure nagara kieyuku te deru tsukuru suna no oshiro wo machibusete nami ga semaru aa anata e.

No comments: