15 January 2009

Kiss the stars with me

Närv, hirm, närv, hirm. Mul on nii depressioon kui ka stress korraga (oma ametit tundev inimene ütles nõnda) ja see on vahepeal väga absurdselt naljakas. Katakana töö läks nagu läks, ma ei jõudnud väga palju õppida. Aga hiragana oli küll ilusasti meeles. Eks ma teen järgmine tund uuesti või midagi, ma ei taha läbikukkuja olla. Ühe kalli inimese sünts on varsti tulekul ja selleks puhuks on hea kingitus valmis mõeldud. Teisipäevani on aega 5 päeva (tänaseid viimaseid minuteid mitte arvestades) ning ühel hetkel kukub kell 10 ja sellest hetkest saadik ei saa ma rahulik olla, mitte enne, kui nad mulle helistanud on. Helisõnumi sisu teadmata. Ma kirjutasin kirjanduses nii ilusa jutu. Paneks selle üles mingi hetk, see oli tõesti lugemist väärt, kõige ilusam töö kogu klassis ja 5+ ka veel kauba peale. Homme on lõbus matemaatika kontrolltöö, aga ma usun endasse, sest Joonas on tore. Täna avastasin uuesti Orgy. Koolis ei käinud kodustel põhjustel. Haha, kui ma vhksse saan, siis peaks ka ütlema, kui inimesed küsivad, miks ma üle tulin: "Muudel vabandatavatel põhjustel." :P * * * Öö on, killud on taevas, suudle minuga tähti.

No comments: