18 January 2009

Looja võtab tähed oma sülle

Nädalavahetus sai nii ruttu läbi, õiget tunnet isegi ei jõudnud tekkida, ja juba ongi pühapäev käes. Heroes 3 jooksis just kokku, aga suva kah, mul on niigi sitt seis seal praegu. 5 vaenlast on minu jaoks ikka natuke liiga palju. Ahjaa, keegi hea inimene oli meile trepikotta postkastide peale jätnud palju nõukogudeaegset (reaal?)kirjandust, võtsin ühe endale, "Kõrgem matemaatika" nimeks. Ma kavatsen selle väga suuresüdamlikult Tikrile kinkida, sest nagu Maria ütles, siis Tikker olevat kunagi öelnud, et matemaatika on kuningas. xD Kui ma täna koju lähen ja seal veel neid alles on, siis ma võin Sandrile ja Kristianile ka ehk veel midagi leida. Mulle tuli jälle meelde see nädalavahetus jõuluvaheajal Seio juures, nii tore oli, see kuum kivi tegi ka asja eriliseks ja kuidas me pidevalt sinna sõites Seiot pinnisime, et mis süüa on? Ta vastas, et kuum kivi. :D Punast veini tahaks, väga tahaks. - - - Tähistaeva killuke lõikab ründepilve pooleks Olles tibatilluke end ma usaldan ta hooleks

2 comments:

Väike said...

Kas ma sinuga ju lugesin seda enda nõukaajast pärit füsioloogiaõpikut, kus oli kirjas, et enamik suitsetavatest inimestest põevad kopsuvähki, ning siis keegi oli harilikuga juurde kirjutanud lause: "Ja enamik NSV Liidu inimestest suitsetavad."

Melian said...

Jajaa, just nii :D
See oli üldse väga geniaalsete lisaillustratsioonidega õpik.