7 January 2009

Paha päev.

Mh... täna oli keegi mingi 100m enne Szolnoki linnapoolset peatust mingi bussi põlema pannud... kogu liiklus seisis ja ma üritasin esialgu trolli oodata, kuid midagi ei tulnud ja siis ma läksin jala järgmisesse peatusesse ja just natuke rohkem maad, kui pika mantli ja keskmiselt raske kotiga joostes läbida saaks, tuleb troll ja rullib end peatusesse. Jäin maha. Ootasin natuke, sõitis üks depootroll mööda. Läksin järgmisesse peatusesse... JA TÄPSELT SAMA ASI KORDUB. Ma olin nii vihane iseenda ja kogu selle põleva bussi asja peale. Mõned minutid hiljem tuli siiski järgmine troll, millega ma sain viimaks koju, prillid olid läbimärjad ja mu klaasinarts on nüüd kogemata ripsmetušiga koos. Miwju magas ka täna sisse, ta pidi mulle katakanat õpetama. Nojah, eks proovime siis homme uuesti. Ma ootan hirmuga neljapäeva, et teada saada, kas mul on siis 7 tundi või mitte. Ma loodan siiralt, et reede jääb endiselt 6-tunniseks päevaks... Anu Nigezen saab homme bombermänni. Edit: Terry, see korter, millest ma rääkisin, asub hoopiski Valdeku tn-l, näed sa siis. Siin ta on.

No comments: