15 January 2009

Warummmm?

Hihi, ma nägin täna esimest korda ekooli serveri system maintenance'i. Soovitas tassi kohvi võtta ja lõbusasti oodata. Ma ei taha reedet, siis on matemaatika kontrolltöö ja ma ei oska absoluutselt seda jubedat juurimise teemat. Nagu Hedvig ütles: tädi Tikker ei seleta teemast midagi ja siis ta imestab, miks tööd paremaks ei lähe. Ma ei tea... Kui matemaatika välja arvata, siis enamus kursusehindeid, mis 25. välja pannakse, tulevad viied-neljad, sekka mõni üksik kolm. Mul pole aimugi, mis rehkendamisest saab ja ma ei taha selle peale isegi mõelda. Homme on topelttund Tikrit. Ma lausa suren õnnest. Tammeleheke ei ole ka nii väga vaimustuses faktist, et ma tema inglise keele tunnis raamatut loen, ma pean ikkagi hakkama natuke koduseid töid tegema, aga elab üle. Õnneks on nii mu töövihik kui ka õpik kadunud ja see on hea vabandus, et mitte neid ülesanded teha. Ma kirjutasin eelmise tunni lõpus turismitutvustuse Eestist, nüüd on natuke kahju, et ma viimased nädal aega deviantArti vältinud olen, keel ei jookse enam nii sujuvalt. Mingid täiesti suvalised sõnad on meelest ära läinud jne. See on, kui keel praktikat ei saa. Mjah... ja siis see tänase asi, mõnikord lihtsalt ajab vihale. Ilmselgelt arusaadav, et tal on kiire kogu aeg, aga kui ta juba lubas, siis on ikka väga imelik, et ta seda ikkagi ei teinud ja pärast P. juuresolekul alles tunnistas, et oih, ma ei käinudki seal... järgmine teisipäev uuesti icc icc. *deep inner angst* Ma olen üks kuradima argpüks, kardan kõike. - - - * * * * *, homme on katakana töö!! *järgneb kuus meetrit venekeelset L. Leesi dialoogi*

No comments: