6 March 2009

Aige

Ma olen nii vastikult haige ja Hannese väike õde tüütab mind msnis ja üldse on blaa. Kerttu juurde täna vist ei jõua, kuigi päris lahe oleks olnud ilma katuse ja akendeta majas teda Austraaliasse ära saata. Tho ma loodan, et ma näen teda koolis, saab äkki mingi pildi talle kinkida või midagi. Homme on Maskeraad, kuhu ma enda üllatuseks kutse sain. K2rts helistas mulle eile ja kurtis, kuidas ta kuidagi endale kostüümi leida ei suuda. Noh, ja muidugi seda ka, et mina ei tea maailmast ega oma rollist veel mitte midagi. :D Kuigi see, et ma Maskeraadile lähen, on super win, sest ma olen sinna tahtnud minna sellest ajast peale, kui Curunir mulle sellest larbist rääkis. Loodan head elamust. Brrr.

2 comments:

Meryle said...

Maskeraad on see larp, mille pärast Die Tallinna tuleb?

Melian said...

Ilmselt.