3 March 2009

Hilised urmoloogiatunnid

Mu juukseotsad on nii vastikult katki! Alles lõikasin ka neid, äkki oleks pidanud rohkem lõikama. Teine võimalus on see, et nad lähevad ise pahaks, kui ma pärast lokkide tegemist neid natuke koolutan, aga ma teen seda umbes kord kuus kõige rohkem, nii et minu kallis punavalge koolutaja ei saa selles kindlasti süüdi olla. Jaapani keel oli täna - õppisime paluvat ja käskivat kõneviisi ning lihtminevikku. Kanjide joonistamine on veel raske, tho. Joonase õde andis täna tundi ja nende pikkusevahe võttis muigama küll. Ta meeldib mulle rohkem kui Kadi, sest ta ei ole nii psühho. Tegelikult on Kadi ka tore, vbl on minus viga. Aaanyway, ma hakkasin Helinale prantsuse keele abitunde andma, ma saan selle eest süüa - mida muud võib nälgiv gümnasist veel tahta. Homme saan ehk lähemalt tuttavaks ka oma uue prantsuse keele õpetajaga, kes on suur, karvane, mustade pikkade juustega ja kuulab kurja muusikat - kristlikus koolis, indeed. Ma kardan natuke, et nad on tasemelt minust liiga ees, aga ikka parem, kui kümnendikega chillida, kes õpivad alles tegusõnu pöörama. Omamoodi nummi, aga mitte eriti Urmo. Homme avaneb mul võimalus Mariga kokku saada ja talle VHK-d pähe määrida, ma siiralt loodan, et see vastik õppemaks ei kujune ikka nii suureks takistuseks. Henrik Volmer on the grumpy guy. Juuste osas on kindlasti süüdi sitt juuksevärv, ma olen ju natuke tagasihoidlikum punane umbes nädal aega ja ilmselgelt on erkpunane minu värv, ega mu juuksed muidu ei streigiks. Ega midagi, väike stress on, aga kahe nädala pärast on KOOLIVAHEAEG ja sel ajal, kui kõik väikesed nõmedad üheksandikud end katsetel sodiks pingutavad, saan mina hiiglaslikus kaheinimesevoodis laiutada, mitupalju kordi pildistamas käia ja kui hästi läheb, siis isegi mõne manipi teha. Muusika kuulamise töö jääb ära - terve nädal lisaaega, et need lood korralikult ära õppida. Soovitage keegi mingit head šampooni/palsamit. Ja vaadake seda Kiwi! videot, mille ma paar postitust eespool postitasin. See toob teile pisarad silma. Ausalt ka.

3 comments:

Revain W. NightCrawler said...

hmm..shampooni erinevusest tingitud muutusi ma eriti tähele ei pane, küll aga mõjutab palsam juuste olukorda tohutult. Isiklikult kasutan valget niisutavad Dove palsamit..mõnusalt pehmed ja siidised kiharad jäävad. Ma olen oma juuste ajaloo jooksul nii palju palsameid proovinud, kuid siiani on see parimaks jäänud.

Numeroloogia järgi olin eelmises elus: said...

Minu eelistuseks (punaste juuste katkiste otsade ravimisel) on shampooni ja palsamite vahetamine, sest keemiliselt on nad üldiselt erineva koostisega natuke, maskid, Loreal elvital shampoon koos palsamiga ja Nivea omad ka. Schauma on ka. Värvitud juuste eri :D Proovi, ehk aitab

Aradia said...

Nagu näha, on sinulgi sama probleem punaste juustega. Kasutan ise sellist palsamit nagu Alchemic Conditioner- Red, mis on küll hinnaklassi poolest kõrgemal, kuid on igati väärt oma hinda. Usun, et see on maailma parim palsam punastele juustele - tooniv ning hoiab juukseotsi vägagi efektiivselt heas korras. ^-^
(Wooh. See tundus nagu liiga püüdlik reklaam tootele)