18 March 2009

I'm just a dead little girl

Oeh. Vaheaeg möödub kiivide ja kefiiri seltsis ning magades. Vähemalt 12 tundi jutti, mul on kooli ajast selline unevõlg, et ajab endalegi hirmu naha vahele. Homme tuleb Alo ja mul on kohustus teda natuke lõbustada. Ma avastasin eile öösel, et mu kass oskab uriseda. Ta tõusis äkitselt istuma, urises valjult nagu ehtne Pontu ning jooksis esikusse. Ma olin üksi kodus. Ei tea, mis teda niimoodi närvi ajas, naljakas oli küll kuulata. ..Nüüd ta tudub mu roosade sokkide otsas. Just pesust tulnud. ^^ Täna avastasin oma plokkflöödi uuesti, määrisin vaseliiniga otsad kokku ja panin häälde ka. Esimest korda täiesti kõrva järgi, aga paistab hääles olevat. Proovisin nalja pärast, kas mõned vanad lood on meeles ka - lihastemälus igatahes on, noodist ma jõululaule ammugi ei mäleta, aga flöödil tuli kõik kohe välja. Kummaline. Ja tänase päeva tipphetk oli see, et mulle hakkas Emilie Autumn meeldima. Ma kaalun isegi pileti ostmist.

3 comments:

Väike said...

Ma ei taha kellegi kohustus olla.. Sa ju ei pea minuga tegelema, kui ei taha.

Revain W. NightCrawler said...

ma kadestan su flöödioskust. Tahaks kõiki pille osata tegelt *drool*

Melian said...

Haha, Alo, sa OLED mu kohustus. :D

Liina, see on ju võimatu :))