15 March 2009

PSSSHHHIITTT

No selle roosa veini ärakinkimisest tuli siiski jama - et ma olen alaealine ja blaa. Poleks pidanud jutuks tooma, ehk ei oleks siis keegi märganud ka seda. Omad vitsad peksavad. Ma vihkan seda kõnekäändu. Vaatasin täna mingit kosmosefilmi, "Journey To The Edge Of The Universe" oli nimeks. Mis kõige rohkem häiris, oli muusika - mulle käib kohutavalt pinda see, et kosmosefilmides on alati soundtrackiks mingi soprani aaa-aaa-aa või mingi eepiline koorilaul. Fuck this shit. Läpaka juhtmega mäkaiverdasin ka päris parajalt - tal on ühenduses mingi kala ja prateegu on näiteks klammerdaja juhtme peal, et ikka voolu tuleks. Crazy shit. Üldse ei viitsi/ei jaksa mitte midagi teha, soojale maale tahaks ära - üksinda, ilma kellegi teiseta! Et saaks kõik üle lasta ja lihtsalt päevad läbi tühja panna. Yea, see oleks mõnus. Kinkige keegi mulle reis lõunamaale. Fuck... isegi Rakvere on piisavalt lõunamaa. 21. võiks tulla. Jah. Võiks. Side lõpp.

No comments: