11 March 2009

Salted peanut

Hannes says: There dost be nuts of the earth in the number of two, walking along the queer and crooked road, one of the two nuts of the earth be salted - - - Homme on ladina keel, see on vahva, sest Xavier armastab mind vist natuke või midagi - ma sain arvestuse puhta viie (ilma vigadega!!!) ja ta ei märkinud mind hilinejaks ka, nii nunnu temast. Ma näppasin Marile ühe VHK tutvusuuringu Mairi laua pealt - aga vaat kus lops, ta oli juba endale meilile selle saanud. Võiks ka nalja pärast ära täita või midagi. Küsimused on ikka stiilsed: mille põhjal Sa oled otsustanud, et VHK kuulub nende koolide hulka, mis võiksid Sulle sobida õpingute jätkamiseks? Mida peaks VHK-s õppimine aitama Sul elus saavutada? Kas Oled osalenud heategevuslikel üritustel või teinud vabatahtlikuna tööd? Kui jah, siis miks? Ja minu lemmikosa: Kuna VHK-s on gümnaasiumiõpe seotud õppega huvikoolis, siis on õpilaste koormus oluliselt suurem ja vaba aega vähem. Märgi linnukesega need väited, mis Sinu puhul on tõesed, ja mõtle, kas õppimine paralleelselt huvikoolis ja gümnaasiumis on Sulle jõukohane või mitte. * Pärast koolipäeva olen tavaliselt nii väsinud, et ei jõua peaaegu midagi ette võtta. * Hommikuti ei jõua ma tihti õigeks ajaks kooli, sest olen väsinud ja ei suuda ärgata. * Sügisel ei ole kool mulle väsitav, kuid kevadeks on mul tavaliselt suur väsimus. * Ma ei lähe mõjuva põhjusega kunagi ära üksikutest tundidest. * Armastan õppida reeglina väga hilja, tihti öösel. * Vahetevahel võtan endale vaba päeva, et puhata. * Olen puudunud põhjuseta üksikutest tundidest. * Jõuan alati õigeaegselt kooli. * Mul on olnud probleeme tervisega ja see on teinud igapäevase kooliskäimise mulle raskeks. * Mul on olnud probleeme tervisega, kuid see pole mulle takistuseks olnud koolitöös. * Mul pole pikaajalisi terviseprobleeme ega kroonilisi haigusi. - - - Homme on inglise keeles töö mingi perverssuse peale, aga enne seda on ladina keel, kus ma säran natuke ja asun siis lõbusaid cleft sentenceid, gerundi & infinitivi ja phrasal verbs with "come" õppima. Ma ei viitsinud käänata, ma tean. Nüüd ma lähen panen pesu kuivama ja magan head und oma kollase kassiga.

No comments: