31 March 2009

Sweet

Arvestuste nädal hakkab lähenema ja seda näitavad järjest suurema kiirusega lähenevad arvestused. Õnneks on mul vaja ainult kaks asja järele teha, üks neist on saksa keele tunnikontroll (puhas päheõppimise vaev ja Miiduki olemasolu eiramine), teine on matemaatika kontrolltöö, mille ma sain kolme, aga ma tahan perioodi vähemalt nelja saada ja Kranna lubas mul kolme järele teha, sest esimesel korral ei olnud mul konspekti kaasas. Self reminder: teha eraldi valemite leht selle jaoks. Täna lasin oma prantsuse keele tunni ja vestluse Michaeliga räigelt üle, aga mul oli nii halb olla, et see on lubatud. Homme on meil kirjand ja ei tea tõesti, kes pole kirjandi teemasid isegi üle vaadanud? Ma loodan siiski mingi normaalse teema saada, keskkond oleks hea valik, mulle meeldib sellest kirjutada. Võib-olla ka midagi ühiskonnast. Samuti teen homme brit liti home readingu ära, plusspunktina panen endale kirja selle, et mul on 1000-leheküljeline raamat loetud ja see on ikka selline hea raamat. Helinaga tuleb ka homme väike järeleaitamistund, samuti annab ta mulle raha, sest ta sai töö nelja. Nii lõbus. Oleks meil ometi töid rohkem. :D Ja homme ... tõepoolest... SEE juhtub. Ning neljapäeval hääletan Viljandisse, paluge kõik mulle ilusat ja päikeselist ilma, et ma kiiresti peale saaks. Reede lasen julmalt üle. 8. aprillil kinnotulijatele - need, kes minuga samas koolis käivad, võiksid raha maksta hiljemalt järgmise kolmapäeva hommikuks (8.15 või varem), ülejäänud hiljemalt teisipäeva õhtuks. Kes raha ei maksa, see kinno ei saa. - - - 6. aprill Saksa k. KT väljendid (tähtis!) Eesti k. järeltöö (no... natuke tähtis) 7. aprill Ingl. k. kiri (piece of cake) Laulmine Veni Creator Spiritus pähe (-.-' ... ma ei kommenteeri) 8. aprill MUUSEUM ja KINOOO 9. aprill Ingl. k. test (tähtis, tähtis, tähtis) 14. aprill 8.40 homereadingu vastamine ja tõlkimine (blaaaa) - - - Edit, ma lihtsalt pidin selle Terry blogist siia lisama: "Reedel taaskohtusin Märdiga, kes näeb väga tore välja ning kelle juuksed on pikad, pehmed ja punased. Palju te olete näinud punaste juustega karvaseid? Nagh, special. Temaga rääkimine ning olemine oli hea nagu alati. Ta räägib mõistlikku juttu ja mina tõestan talle, et olen avatud ja ütlemata nilbe kodanik - jah, nagu ikka. Tundub, et ta on ainuke inimene maa peal, kes leiab, et väikesed rinnad on pigem kenamad kui suuremad ja loeb raamatuid lugedes seksistseenid alati kaks-kolm korda läbi."

3 comments:

Tericus Fuzu said...

Haha, miks? :D

Väike said...

Arvestuste nädal hakkab lähenema ja seda näitavad järjest suurema kiirusega lähenevad arvestused.

Sa oled eriti andekas :D

Melian said...

Ma ei märka, mida ma kirjutan x)