23 March 2009

You fill my head with dirty thoughts

Üle tüki aja uus pilt. Inspireeritud on ta Within Temptationi laulust "Memories", mis on üks mu lemmiklaule läbi aegade. Ma ostsin juuksevärvi eile!!! See oli nagu super saavutus, arvestades seda, kui vastikult kiiresti mu juuksed kasvavad. Vähem kui kahe nädalaga kasvab välja. Üldse ei viitsi koolis käia, kõik on nii tüütu ja värki, tahaks hoopis igale poole Eestisse trippida ja sõpru näha. Pidevalt luban Liinale, et nüüd ma tulen, aga siis ei lähe, kogu aeg on väga häbi endal :| Uurisin Luxi lennupiletite hindu - 2 inimest edasi-tagasi läheks umbes 8600 eek maksma ja see oleks otselend. Ma uurisin küll oktoobri hindu, aga loodetavasti ei lähe need järgmisel kevadel väga palju kallimaks. Emilie Autumniga on nüüd kahjuks lugu kindel - ma olen täiesti armunud! Ma PEAN ta kontserdile saama :D See pilet on naeruväärselt odav ka, 250 eek ainult.

2 comments:

Liis said...

Welcome plague rat!
Mul on pilet olemas ^^

Erlessa said...

No siis me näeme seal Emilie Autumnil. ^^