9 April 2009

'cause love is all we need

^ Zedile. *
Jaapani keelde täna ei lähe, ma olen nii väsinud. Prantsuse keele lasen ka üle ja lähengi vist ainult Helina juurde, et usb juhe tema käest saada ning pärast seda Hannese poole, kuigi ma väga ei julge, ta väikevennal on sünnipäev ja mul pole isegi kommiraha. Mässasin oma juukseotstega pisut, must värv rikub neid räigelt ja ma ei taha lõpetada nagu Dru, kes otsustas oma juuksed maha lõigata (tulevikus). Tegelikult olen ma uue ja tumedama värviga rahul - triipude tegemisest ei tulnud midagi välja, nii et ma mökerdasin niisama, aga minu arust on ilus tulemus, isegi Heinole meeldis. Hannesele muidugi ei meeldi, ta ei ole siiamaani mu tukast üle saanud. :) Ma leidsin Alo mp3-e kaustast ühe laulu, mis mulle meeldib.
*
wait wait wait wait wait wait wait for the time it takes a heart to mend a break how many moons are reflected in the lake can you wait forever if time is all it takes despite all the warnings *

1 comment:

Andres said...

win, tänan ^^