24 April 2009

Gutza

Ma käisin täna varjupaigas 13065-te vaatamas, ta on palju väiksem, kui ma arvasin. Okei, mitte palju, natukene. Hästi rahulik ja sõbralik koer, mind veel hoiatati, et kipub lapsi näksama, aga jalutama minnes kõndis küll suht normaalselt ja kuulas korralikult sõna. Mind limpsas ainult. Ainuke jama on see, et tal on kõht lahti, aga ma loodan, et selle saab korda. Pidavat olema mingisugune täiesti tavaline Tallinna varjupaiga soolestikuviirus, millest koeravõtjatele ei räägita. Küll aga hämmastas mind see, millise rahuga need kassid seal koos elasid. Täitsa lõpp lihtsalt. Igaühel oma pesa ja ruum oli korralik ning puhas, aga ma ei kujutaks ette, et minu kass mõne teise kassiga peale iseenda koos elama peaks. Eks näeb, eks näeb. Keegi homme varjupaika? Buss läheb kell 11:24 Kalevi juurest.

5 comments:

Tericus Fuzu said...

Mm, minu koeral läks aega kaks aastat, et sellest kõhulahtisusest välja tulla, see haigus on seal sees alati olnud, ka siis, kui uude majja kolisid. Ravida saab dieediga.. ja see on keeruline.

Melian said...

Ma lugesin koertefoorumist inimestelt, kes veel selle asjaga jamanud on, et on aidanud erinevad toidumuutused. Mis te oma koerale söötsite?

Tericus Fuzu said...

2 nädalat jutti andis ema talle lahjat kanapuljongit (vesi, mõned juurviljad ja siis ilma nahakata kanarind). Aitas küll.

Muide, mainiksin, et ma pole endiselt kindel selles, kas sa viitsid ja suudad 15 aastat hoolitseda koera eest ja elada nii, et sa pead kolm korda päevas temaga jalutamas käima, teda kaks korda päevas toitma ja nii 24/7.

Mort said...

Siis võib alati loota, et koer elab näiteks 8 aastat, mis on viieteistkümnest tõenäolisem.

Aga jah, edukat koera omamist sulle. Varsti saad sa tundma seda rõvedat tunnet, kui kõik su mantlid on paksult heledate koerakarvadega kaetud, mis sealt üldse ära tulla ei taha.

Melian said...

Ja lahutame sellest veel maha koera vanuse - 2 aastat. Kohe palju väiksem arv.
Muidugi mõista ma ei looda, et koer nii vähe elab.

See koer paistab tumedakarvaline rohkem olevat. Ja Mort, selle jaoks on olemas kleeprull, millega karvu maha rullida. Töötab edukalt kassi vastu.