14 April 2009

Leelo

Laulmise arvestus oli täna, täitsa hästi läks vist, Heino ütles ka, et selles aines on võimatu alla 5 saada. Laulsin koos Saara, Helina ja Katriniga. Saara oli ainuke, kellel väike lavakramp tekkis, ma laulsin ühes raskes kohas natuke rütmist mööda, aga muidu polnud väga vigagi, õpetaja ütles, et täitsa hästi oli, pole midagi. :D Kõige naljakam on see, et see oli mu esimene kord niimoodi üksi ette laulda, jalad hakkasid tudisema ja närvis olin ka täiega. Oh well. Vähemalt ma ei laulnud mööda ^ ^ Inglise keeles tegin homereadingu ära, mis värk sellega on, et kõik õpetajad küsivad, kas ma tõesti lugesin terve "Jonathan Strange & Mr. Norrell'i" läbi? 1006 lk on paras entsüklopeedia, aga ma ei tuleks ju rääkima raamatust, millest ma olen ainult neljandiku läbi lugenud. Tõlkimine polnud võib-olla kõige parem, ta valis mulle just kõige jubedama osa, mida me eile õhtul koos Davidiga tõlkisime, aga ma arvan, et ma sain hakkama, sest hindeks tuli suur ja rasvane viis.
Ta juhtis Strange'i läbi muljetavaldava suurusega sisehoovi. Kaua aega tagasi oli ta ilmselt pakkunud pelgupaika suurele hulgale inimestele ja nende loomadele ja seal olid veel alles mõned väga lihtsas stiilis iidsed ehitised, mis olid tunnistajaks lossi kunagisele sõjalisele olemusele. Aga mida aeg edasi, seda enam hakkas tung kuningliku suursugususe järele utilitaarseid kalutlusi tähtsuselt ületama ning ehitatud sai suursugune kirik, mis võttis enamuse ruumist enda alla. See kirik (kutsuti Kabeliks, aga nägi tegelikult välja nagu Katedraal) demonstreeris kogu keerukust ja detaile, mis gooti stiilile omased on. See oli ääristatud teravate tugipiilaritega, kroonitud kivist tippudega ja täidetud kabelite, palvelate ja käärkambritega.
Jee, laulmise periood tuligi 5. Matemaatika tuli 4. :) Ja krt, inglise keelega vist nii hästi ei lähe.

No comments: