18 April 2009

My pain doesn't matter at all

Emilie Autumni kontsert oli vaimustav, ma vahtisin esimeste lugude ajal nagu lollakas lava, ülivõimas show oli. Mul oli üsna hea positsioon teises reas, mistõttu omastasin ma endale hiljem valge õhupalli. Ma pole varem kunagi kontserdilt midagi "saanud". Pärast läksime Maretiga minu poole, istusime kolmeni üleval, jõime teed, rääkisime meestest. Nagu alati. Hommikul saime kokku Terry ja Mordiga, meie kurvastuseks selgus, et Boheem on täis ja sel hetkel tuli Terryle mõte, et lähme Paldiskisse. Maret kadus ära oma õe pohmakat ravima, aga meie kolm varustasime end Balti Jaama turuhoonest ostetud toiduga ning sõitsime Paldiskisse. Äge oli, natuke külm ja tuuline, aga me suutsime lõpuks ühte mahajäetud majja sisse saada ja veidi ringi vaadata. Naljakas oli see, et maja oli kahekorruseline, sümmeetrilise ehitusega, aga treppi ei paistnud kusagilt. Ma ei kujuta ette, kuidas need nõukogude inimesed teisele korrusele said. Kuidas on vene keeles ülekuulamine? Me vist leidsime toa, mille juures oli venekeelne silt "Ülekuulamise ruum". Vahva reis oli. Pärastpoole EA pilte ka. Praegu on liiga külm. Hannes jääb ööseks Laurise poole. =/

2 comments:

Myrt said...

допрос.

Melian said...

Krt, siis vist ei ole.
Aga midagi stiilis "oboslušaja..." vms?