19 April 2009

Parm.

Kõige selle eelnenud sita kohta - mul on nüüd parem. Parm. Ma kirjutasin alguses parm. Mul on parm nüüd. Ma sattusin telekavast peale mingisugusele seriaalile nimega Bordell 232 ja hakkasin netist otsima. Nii vihale ajab, et nimed eesti keeles mingiks täielikuks jaburuseks tõlgitakse, täiesti juhuse läbi leidsin ingliskeelse nime - Satisfaction - ja panin esimese hooaja tõmbama. Ma olen liiga kannatamatu, et oodata nädal aega uut osa ja seejärel pool tundi televiisorikasti ees passida. Esimese osa vaatasin bordellifilmist ära, polnudki kõige hullem. Kaameratöö oleks võinud veidi parem olla, kuid see on ka ainus asi, mille üle vinguda. Omapärane oli vaadata. Homne koolipäev tõotab tulla parajalt kohutav, alustades ajalooga ning lõpetades ladina ja saksa keelega. Xavier pani mulle perioodihindeks nelja - kohe näha, et eelistab Norat. Emilie Autumni kontsert oli kena, pilte laekub aeg-ajalt Orkutisse.

No comments: