4 June 2009

Depressed cat hates nature

Kõik on täna nii tõredad ja kurjad minuga. Ilmselt on asi ilmas, sellise vihmaga on üsna raske end hea tuju lainel hoida. Vaatasin täna läbi 170 lk lolcatse, vastasin ära inglise keele homereadingu ja kirjutasin valmis kehalise kasvatuse referaadi kendost. Kõik ongi peaaegu tehtud, veel on vaja koostada treeningkava ja ära teha 2 A4 ladina keelt, homme veel Helinale prantsuse keeles abi anda ja lõpuks ka ise eksam ära sooritada, viie saan ma kindlasti. Ja ometi... on perioodihinne neli. J. ütles, et see ongi normaalne niimoodi hinnata, sest ta [Eva T.] on õpetaja ja võib põhimõtteliselt hinnata nii, kuidas tahab ja kui ta tahab, siis ta paneb perioodihinde hoolsuse ja käitumise, mitte tegelike teadmiste järgi. Olgu siis nii, kuigi minu meelest see ei ole väga aus tegu. Isegi ema soovitas mul Urmoga rääkima minna, ilmselt teengi seda varsti. Kui kõik hästi läheb, siis 9. juunil on mul Veeraga pildistamine. Ja palun, palun, saatke laupäevaks päikest!

2 comments:

Nora said...

jaaa, see ilm väsitab mind, kuigi täna elutoas istudes ja emaga juttu rääkides ning panda-lagritsa komme süües, hakkas mulle see vihma hääl (säärne hoomavus) meeldima.

aga halb "inglid ja deemonid" ei aidanud ka, sry, kui kuri olin.

Erlessa said...

Kool panebki sulle näkku. See ongi ettevalmistus päris eluks. Õpetab õigust natukene taga ajama, sest halvemaks sellest tavaliselt midagi väga ei muutu (kui õpetajad just väga menopausis pole).

Edu sulle! ^^