17 July 2009

Close your eyes, close the door

Istusime kahekesi katusel, jõime teed, tema ilma suhkruta. Lady Silver. Suits, mehed, suhted. Saatsin ta kell kaks koju. Jalutasime läbi öise Kristiine. Tänaval oli üks kahejalgne. Käisin esimest korda väljas oma kollase mantliga. See on mingil veidral viisil mulle parajaks saanud. Ühel hetkel ei mäletanud ma enam, kuhu ma oma prillid panin. Seejärel otsisin ma neid kuni kella poole viieni. Vaatasin isegi ahju ja pesumasinasse ning koristasin samaaegselt oma toa ära. Lõpuks leidsin prillid padja alt. Panin Norah Jonesi mängima, lükkasin läpaka kaane kinni ja... juhe ütles üles. Õnneks jäin siiski üsna ruttu magama. Ärkasin kell 11.11 telefonikõne peale. Tavatelefon helises. Helistas mingi uuringufirma. Aga kuna ma ei ole täisealine, siis nad ei saanud mind küsitleda. Magasin veel tund aega. Ärkasin, vaatasin oma juukseid, mis nägid välja nagu hiiglaslik kirsimuffin. Hommikusöök. Värske kurk. Lady Silver. Ma peaks Earl Grayd (või oli see Grey?) tihedamini jooma. Kammisin juuksed ära. Helistasin paar inimest läbi, tegin tänaseks plaane. Ühele inimesele peaks veel helistama, aga ma ei taha seda tavatelefonilt teha. Kell kolm läheb sõiduks. Viljandi.

No comments: