23 July 2009

Eat shit and die.

Tal oli õigus. Ja mul ei ole enam mitte millegi nimel võidelda. "Ära ela väljapoole, vaid sissepoole." - - - Käisime täna Terry ja Mordiga Riisiperes, eelmisel õhtul mängisime dragonit ja äkitselt tuli hommikul mõte, et käime Riisipere mõisas ära. Mõeldud - tehtud. 16.07 viis rong meid Nõmmelt Riisiperre. Jalutasime pisut ja jõudsimegi mahajäetud mõisani, mis oli pehmelt öeldes... eepiline. Avastasime, et kõik uksed olid kinni ja see tegi meid äärmiselt kurvaks, kuid siis jalutas nagu saatuse tahtel mõisa uste ette kohalik mees koeraga, kellele Terry tegi kurbi silmi ja ütles, et tahaksime sisse saada. Tore mees oli, õpetas, kuidas uksi lahti saada - toppisid Mordiga kahekesi näpud uste vahele ning meie ees avanes mahajäetud, ajahambast kulunud, lagunev ja müstiline mõisa peahoone. Uurisime kõik ruumid läbi ning leidsime nii mõndagi põnevat. Vahepeal tuli see kohalik mees ka ja rääkis meile maja ajaloost. Vahva oli kuulata. Mõisas tegutses näiteks aastatel 1920-1984 lastekodu. & nüüd me joome Terry pool, ma olen täis & see on nii kuradima veider. O____o Ja me vaatame Viimset Reliikviat. Terry ütleb: mul on pisut aega vaja "Mis juhtus, preili Agnes?"

1 comment:

shun_light said...

ma olen vaid selle mõisa keldrites käinud ja väljas vaadanud. aga võimas on kyll.