30 July 2009

*snicker*

No seda nalja pole ammu saanud, et keegi minu peale kade oleks! Tegu on siis seekord ühe 13-aastase tüdrukuga, kelle viha minu vastu on põhjustatud järgmistest asjadest: 1) ta sõbranna on talle vahetpidamata rääkinud, et Melian on nõme, sest TEMA asju dA's ostetakse jne - ning kuna see on ta parim sõbranna, võib see teda mõjutada. 2) ma olen talle tõsiselt ülbe mulje jätnud (foorumites) 3) kuna mul oli 4-5 aastat tagasi Terjega (Inteka adminniga) tüli olnud, ja kuidagimoodi see mõjutab, ei tea kuidas. Kokkuvõttes on mu teele sattunud üks tüüpiline noor tüdruk, kelle elu eesmärgiks on endast "kõrgematele" pugeda! Sinna alla läheb ka Terje, kes on Inteka foorumi looja ning üsna autoriteetne kuju, keda kõik kogu aeg worshippisid, mina loobusin sellest peatselt ja sealt ka tüli tekkis. Sain teada ka seda, et ta on minuga üsnagi sarnane (inimestega manipuleerimise poole pealt) - räägib inimestele oma kurvast minevikust ja sellest, et tal üldse sõpru pole ning kasutab seda teistele süümepiinade tekitamiseks! Niivõrd lihtne manipuleerimise skeem: süüdistad, saad kaela teiste sõimuvalingu, hakkad end haletsema ja oma kurva mineviku üle nutma ning seejärel antakse kõik andeks! Muidugi ei tule see tal välja, ta on liiga läbinähtav. Inimestega manipuleerimine on kunst ning seda ei saa teha lohakalt! Kui sa võtad kord pintsli kätte ja hakkad nende hingedele joonistama enda soovitud mustreid, ei või loota, et tööriist sinu eest ise töö ära teeb. Ma olen oma standardid viinud küllaltki kõrgele ja mu kunst, nii digitaalne kui ka vaimne, on aidanud elus mitmeid situatsioone lahendada. Võib-olla peaks mul hea meel selle üle olema, et mind ka kadestatakse, kuigi üldjuhul kadedust ma ei salli. 89 words

Typingtest

Tulemus paraneb : D

14 comments:

Ashi says said...

No kuule. See, et sa oled inimestega manipuleerimist kaua harjutanud (mida iganes ... o__o) ei muuda su teguviisi kuidagi paremaks ega vähem enesekesksemaks. Ja jumala eest, see ei ole kunst. (Oleneb muidugi, mida sa kunstiks pead.)
Kui teised sulle ütlevad, et sa manipuleerid tihti inimestega, siis ma ei saa aru, miks peaks seda komplimendina võtma. o__o You seem almost proud of it

Lugu nr. 2 said...

Sulle meeldib, et inimesed suhtlevad sinuga vaid haletsusest?

Meryle said...

Sa hirmutad mind, Melian.

Nora said...

.... ma ei teagi kohe

Melian said...

Saara, kust see haletsus tuli?
See oli selle teise tüdruku kohta.
Inimesed suhtlevad temaga haletsusest.


Ja teie neli (ja ka ülejäänud lugejad) peaksite tegelikult üsna hästi teadma, et ma manipuleerin inimestega. Just a way to survive.

/:

Nora said...

üks asi on nii teha, aga hoopis teine sellest sedamoodi rääkida
või ma ei teagi, äkki peakski
1kõik

Mort said...

Melian on jälk manipuleerija ja läheb põrgu. PÕRGU! Mort.

Lugu nr. 2 said...

Then I'm going with her!

Melian said...

:D:D:D:D:D
Mort, ma võtan su kaasa!

shun_light said...

tubli tydruk, oskad mängida.

..
ka see on oskus. mis paljudel puudub.
---
teised vist lihtsalt ei austa manipuleerimist? või ehk on asi ka selles, et mina leian, et manipuleeritav olla pole niivõrd jube? igaüks seisab ise enda eest.
see ju ei tähenda kohe, et manipuleerija kõigist üle astub ja laibad järele jätab. - nii ei saavuta midagi kuigi pikalt.
ah, ma pole vastutav, kuidas mu mõtted nüüd väljendusid, cheers. :3

Lepitius said...

Whine, whine, whine, QQ QQ QQ. Unustage kõik oma võltsmoraalid ära, elu on võitlus. Tugevamad, targemad, kavalamad jäävad ellu ning ülejäänud surevad. On liberaalid..

Ashi says said...

nojah. tundub, et neil, kes vähemalt üritavad moraalsust propageerida, sõimatakse kohe näod täis.

Nora said...

mis võltsmoraalid?
jah, sedasi käitumine on nüüd juba inimlik, kuid miks seda niimoodi kiita ja kavaluseks, tarkuseks ja tugevuseks tituleerida.

või siis hoopis:
tubli töö, mellu, nii peabki inimesi kohtlema

Lara said...

sa ei KUJUTA ette, kui jube see on, mõte, et selline olla, isegi minevikus

AAAAAAAAGGGGGGGGHHHHHHHH
AAAAAAAAGGGGGGGGHHHHHHHH
AAAAAAAAGGGGGGGGHHHHHHHH

et sa oled parim & sa tead seda