9 August 2009

In your glass eye, what kind of dream to you see?

Melian VS Katus 1:0 Melian has gained one skill point in lockpicking. Born to be a rogue. No okei, minu arvamus nendest inimestest, kes katust lukku panevad, langes ikka eriti madalale, sest nii kerget lukku poleks ma küll osanud oodata. Kruvikeeraja tabasse sisse, keeran paar kraadi ja klõps. Eelmine kord oli sinna lihtsalt väga fail kett pandud. Anyhow, ma saan jälle katusele. Muide, sünnipäevaks võite mulle igaks juhuks ketitangid kinkida, kes teab, võib-olla need katuseonud muutuvad millalgi targemaks ja panevad sinna uue keti ja uue luku, mida enam nii lihtsalt lahti ei saa. Challenge. Siinkohal tervitan Seemnekest, kes õpetas mind lukke lahti muukima ning kes jäi hiljuti mandlitest ilma. Saadan sulle paki virtuaalset nom-nomi: Vaatan siin praegu lolishoodi pilte läbi. Kristelil on nunnu komme viltuseid pilte teha, aga kuna kvaliteet on hüva, siis ma vinguma ei hakka. Käisin Saatuse Radadel, meie Jabura Teelaudkonna party oli väga lahe, aga mäng ise jäi küll allapoole igasuguseid ootusi. Süüa eriti ei olnud, samuti puudus igasugune meditsiinivärk. Mul tekkis näiteks mingi hetk sääsehammustustest allergiline reaktsioon ja neil ei olnud isegi jääd, mida peale panna, üldse mitte midagi. Kui Zeloril ei oleks ühte teatud spreid kaasas olnud, siis oleksid asjad ilmselt päris hulluks läinud. Ja seega teebki mulle head meelt see, et Jaapani mängul on kõik SR-i puudujäägid külluslikult kaetud. Vähemalt oli mul ilus kostüüm ja tee oli hüva. Ja noh... Ta ütles ka, et ma olen ilus.Viimasel ajal kuulen ma seda üha sagedamini, mis tõstatab mitmeid erinevaid küsimusi, et nagu.. miks? Millest selline arvamus? Korsett? Sukad? Lolita? Või hoopis... Alice. Neil nukkudel oli ju ka eesmärgiks oma õed hävitada, et saada kõige ilusamaks ja perfektsemaks nukuks. Alice'iks. Hi miss Alice, In your glass eye, What kind of dream Do you see? The Alice Game has begun!

No comments: