1 August 2009

Mass manipulation

Te kõik ju teadsite sellest, ma ei jätnud kunagi midagi varjatuks. Igal inimesel on oma moodus elus edasi jõudmiseks, mida ta pidevalt täiustab ja edasi arendab. Ma usun, et minu võimeks on kõrge Diplomacy skill (dungeons&dragonsi keeles rääkides), mis on valet selles, kui ma peamiselt võhivõõrastega manipuleerin, soovitan neil enda tahtmist järgida, panen neid uskuma, et see on õige? Ma lihtsalt usun siiralt, et kui ma tunnen inimest juba piisavalt, et teda oma sõbraks nimetada, tunneb tema samamoodi ka mind - järelikult näeb ta juba kohe ära, kui ma üritaks teda mõjutada ja seega olen ma sõbra ees sama hästi kui relvitu. Viimase postituse eelviimane lõik võis olla segadusttekitav, kuid selle noore neiu sarnasus minuga oli pigem see, et ta üritab ka inimestega manipuleerida. Mina teistes inimestes kahetsust või haletsust tekitada ei ürita, see pole kasulik, see on nagu ostetud sõprus. Manipuleerimine ja mõjutamine on kunst, sest igaüks seda ei oska. Kui see on minu viis ellu jääda, siis seda ma ka teen, rajan endale teed läbi inimsuhete. Terry pakkus, et jahmatav võis olla minu ausus seda kõike otse välja öeldes, kuid ma uskusin sama naiivselt, et inimesed tunnevad mind ja näevad läbi. Iga asja võib võtta isiklikult, mõnel on lihtsalt pohhui. Mida ma öelda tahtsin - selle blogi 32 lugejat on inimesed, kelle kohta ma võin öelda sõber. Ma tunnen neid ja nemad mind. Ma ei "mängi" nendega. Kokkuvõttes oli Noral ilmselt õigus, ausus on kohati šokeeriv.

6 comments:

Ashi says said...

Vahet pole ju, kas võõras või mitte. Inimene on inimene

Lugu nr. 2 said...

kaisa, oh please, ütle nüüd, et sina pole eluski kellegagi manipuleerinud? kõik inimesed üritavad teisi oma kontrolli all hoida, osad saavad sellega paremini hakkama, osad mitte. praegugi üritad sina mingit ülepakutud moraalsust peale suruda, andmata valikuvõimalusi. rumal tüdruk.

Thomas Jade said...

tegelikult ma siiski ei oleks seda sinust päris oodanud. Aga seda lõbusam mulle vaadata- let the mind games begin! ^^

Ashi says said...

ma väga kahtlen, et kõik inimesed on sellised, nagu sa kirjeldad, kaugeltki mitte nii. üks asi on mõnikord enesele teadvustamata kellegagi manipuleerida (wtf?) ja teine asi on see muuta oma elustiiliks ja selle üle veel uhkust ka tunda. ja FYI ma ei ürita praegu kellegagi manipuleerida, lihtsalt ütlen, mida ma arvan. see pole sama mis manipuleerimine, geez

Lugu nr. 2 said...

..ja kolmas asi on lugeda siiri enda kirjutatud blogist tema enda mõeldud mõtteid, millede väljaütlemine on tema kontrolli all ja siis võtta neid liiga tõsiselt ja teha sellest suur draama.

Ashi says said...

? olgu olgu, sul on õigus. :> ei tohi teiste blogisid kommenteerida. oleme nüüd kõik vait.