23 August 2009

One flight down

Sünnipäev oli väga tore, kohal olid täpselt õiged inimesed. Olgu, Mort ja Terry oleksid võinud ka olla, aga nad ei jõudnud. Ning nad poleks vist laua taha ära mahtunud. : ) Meid oli seal ikkagi oma kümme tükki... Täitsa uskumatu, et enamus kutsututest isegi kohale tuli. Helinat tänan südamest kõige selle abi eest toidutegemisel - sinuga oli väga tore muffineid küpsetada. ^^, Jäime öösel Zeloriga rääkima, lausa kella neljani, kuni ta mul lõpuks magama käskis minna. See oli väga imelik tunne, keha on füüsiliselt täiesti rampväsinud, aga mõtted tahaksid edasi joosta, veel rääkida, veel kuulata ja suhelda. Magasin mõne tunnikese, kuni Mirju üles ärkas ja tööle jooksis. Tegin pannkooke. Kõik olid hästi õnnelikud. Ja mul on akna peal neli helendavat lammast. Sind ei ole enam iialgi. Sa ei loe neid sõnu

2 comments:

Revain W. NightCrawler said...

kuule, ma unustasin sulle õnne soovida!!!:$ sorry. Palju palju palju õnne veel tagantjärgi!

Iti said...

Mm, nüüd on mul veel kahjum, et ma siiski sinu sünnipäevale ei tulnud. Aga ei, tore, et tore oli :D