13 August 2009

Twelve gates to the city

Mõtled sa vahel veel minule? Teeb see sulle samamoodi haiget nagu mulle? Kas nagu nuga või nagu nõel? Ma ei saa seda iialgi teada. Proovisin eile esimest korda elus vesipiipu. Um... why do you people like it? Natuke aega võib ju auruvedurit mängida, aga see toss ei ole mingi hetk enam üldse fun ja ma ei tea, kas asi on minus, aga see maitse pole ka midagi erilist. Not my cup of tea. Sattusin Helinaga rääkima, päris palju huvitavat sain teada. Seetõttu on ka üsna lõbus 11. klass garanteeritud. :D F.S.S.! (ja lisaks see, et mul on 8 päeva aega. Eeeeek O____o) Loen nüüd tänu talle ka Saatanlikku Piiblit (kas see peaks jutumärkides olema?), üsna huvitav lugemine on. Räägin pikemalt ilmselt siis, kui läbi on. 8 päeva pärast on mu sünnipäev. Juba homme ilmub see KO järgmise 7 päeva sünnipäevalaste hulka. 21. kuupäeval, umbes millalgi 11-12 paiku hakkavad foorumisse saabuma esimesed õnnitlused, sellised tavalised ja mittemidagiütlevad. Huvitav, kas Elva õnnitleb mind? Eks näeb. Imelik on see, et ma olen iga aasta oma sünnipäeva paaniliselt kartnud, see on hirmsam, kui larpi organiseerimine. Jaapani mängu ma ootan, vanemaks saamist küll mitte. 17 on nii mõttetu number ka (või siis 71?), et ma ilmselt isegi ei tähista, kui just Aldarion mulle oma Võru crowbariga appi ei tule ja katust lahti ei muugi. Vahur juba hoiatas mind, et see on väga illegaalne, mida ma teen. Aga kuna ma olen jälk manipuleerija, lähen ma nii kui nii põrgusse. Müüsin Luthienile kaks korsetti maha, Liinale ka. Nüüd olen natuke rikkam ja nelja korseti võrra vaesem. Aga ma ei kaeba, eks nad olid kõik natuke liiga suured mulle. Sünnipäevaks tellin endale viis korsetti ja seekord S-suuruses. Muhahahaha.

7 comments:

Nora said...

ja sa juba oledki seal nimekirjas!
heyhoo, elva blogist lugesid enda kohta juba (ta kirjutas juba ammu tegelikult)? :D

Meryle said...

Ja misasi mina olema pean, sinust 2 kuud vanem olles? ;)

Tericus Fuzu said...

Oh ei, mis Elva blogi aadress on?

Uvatha said...

Mellu, kas sa tellid need suurest jaost ühest kohast?

Melian said...

Jah, suht küll.

Uvatha said...

Siis mingil võimalusel räägi minuga msn'is. palun?^^

Melian said...

Satun sinna harva.. äkki scrapime orkutis?