12 September 2009

Just innocence and instict still remain

Endale käib ka vahepeal närvidele, kui tujukas inimene ma olen. Ma tean, et see teeb teistele haiget, kui ma lihtsalt vait olen ja midagi ei ütle või siis äärmisel juhul midagi võimalikult sapist nähvan, ning võimalusi minu pahameeleks on tohutult palju. Armastamine on vigadega leppimine. Samas sattusin ma mõni aeg tagasi kokku Kiisuga, kes on end heroiinist ja absoluutselt kõigest muust täiesti teiseks inimeseks tõmmanud, ning sellel väikesel tüdrukul oli elutarkust jagada. "Minu meelest ei ole olemas sellist asja nagu armastus. Kogu see tunded ja muu sitt on meie enda välja mõeldud, et asja ilusamaks teha. Armastada saab ainult asju, aga mitte inimesi." Meenutades oma eelmist suhet, ei suudaks ma Kiisuga nõustuda. Ma ju ometi armastasin. Väitsin seda endale kaljukindlalt, tõenditeks tunnetest nõretavad kirjad ja koosveedetud õhtud. 23.12.07. Ma ei oleks iialgi selliseid asju teinud, kui ma ei oleks armastanud. Samas on inimene, kes armastab, kõige haavatavam üldse. Ta on tunnetele avatud, mõtleb, igatseb, loodab, unistab. See võtab ära igasuguse kaitse valu eest, mis tuleb siis, kui ihaldatud objekt ennast enam näole ei anna. Armastus kestab kolm aastat? Zavoodi lauale kirjutatud sõnad. "Ainus tõde armastusest: sa saad haiget." Need tänased tunded ei ole ju enam samad eilsetega. Kahe jalaga maa peal olla on veider. Ma lasen mõistusel kõike kontrollida, sest nii on parem. Siis ei saa hiljem haiget. Samas tekitab see muid komplikatsioone. "When feelings are lost, the person becomes jaded."

10 comments:

some voices said...
This comment has been removed by the author.
some voices said...

selleks ei pea heroniini puutumagi, et teada, et armastust ei ole, mu kallis.
ja tõesti, armastada saabki ainult asju, sest nad ei vea sind kunagi alt.

Ashi says said...

seda ütleb kibestunud ja elus/inimestes pettunud rahvas. ma ei tea, kui sa ainult asju armastad, siis võib-olla oled lihtsalt väga tulihingeline materialist, või halvemal juhul pole siis kohanud ühtegi armastusväärset inimest.

Lugu nr. 2 said...

ashi on nii homo : ss

Melian said...

stfu, igaühel on õigus oma arvamust avaldada.

Lugu nr. 2 said...

homo : ss

Ashi says said...

:D

wtf on sellega, et tänapäeval öeldakse kõige sakkiva kohta homo.

anyway mind lihtsalt tüütab ära, kuidas kõik halavad kogu aeg, et omg i don't think i can ever love again :s!! get a grip people

Lugu nr. 2 said...

kle see minu thing kõigile homo öelda

Ashi says said...

sa pole ainus. :< tänapäeval pole lihtne originaalitseda, mkm

Lugu nr. 2 said...

lol mu jaox on kõik lithne