30 September 2009

Nymphetamine



Steampunki larp oli. Jõudsin enne seda teha pisut ehteid, mis said ka kõik kenasti maha müüdud - väikese raha eest, aga paistsid inimesele meeldivat küll. Enne mängu trollis Mona mu kodus ja otsustas pooled mu kodus leiduvad asjad Thanariale kaasa võtta. Pärast väikest ideedevahetust sai minust abiGM ning eelmisel õhtul leppisime kokku veel ühe projekti asjus, millega ma õige pea tegelema hakkan.

Olen asja kaua kaalunud ja järele mõelnud ning kõigist miinustest hoolimata teen ma selle blogi lähitulevikus avalikuks. Niipea, kui Martin uue kujunduse valmis teeb, draftin ma teatud postitused ära ja tervitan kõiki uusi toredaid lugejaid. Jee right.

Hiljuti on tundunud väga huvitava ideena minna ülikooli hoopis meediat õppima. Ei tea, kus koolis seda teha saaks?

No comments: