23 September 2009

Woods are cursed, they say

You're so nice. You're a dream and I'm living in it. While I'm cold with the others... there's always some special warmth for you. I wish we could stay like this forever...
Blogile on kohe-kohe tulemas uus kujundus, minust targemad tegelevad selle valmistamisega. Disain on lihtne ja ilus, midagi väga teistsugust kõigist eelnevatest, meeldiv lugeda. Ja see on täiesti minu enda tehtud. Ma teen vahepeal selle faili lahti ja vaatan ja silm puhkab. Muide, Club Angel otsib superstaari, auhinnaks on 10 000.- väärtuses reis soojale maale ning aastane leping klubiga. :D Neljapäeva veedan kodus, loen Tammsaaret, joon teed ja põetan haiget kurku, õhtul õpin matemaatikat koos Davidi ja Martiniga. t00t. Mulle ei meeldi tänane päev... aga viimane tund on meedia, ma käingi ainult selle pärast kolmapäeviti koolis. TERE SAARA, TULE PALUN KOHE HOLLANDIST TAGASI, WE NEED YOU

1 comment:

Lugu nr. 2 said...

tehniliselt olen ma alati siin.. lihtsalt õllesid on raskem kooli ees teha hetkel