1 October 2009

Freedom of soul

Kiiremini, sekundid venivad liiga aeglaselt, suudan vaid jälgida mobiili vilkuvat tulukest, mis iga viie sekundi järel endast märku annab - peagi on käes minu nädalavahetus! Peaaegu kõik septembri arginädalad on olnud nelja päeva pikkused, reedel olen ma kas minema lennanud või siis ühel neljapäeval kodus istunud. Ja ometi on mul kõik hinded korras, puudumised põhjendatud ning tuju hea! Väsimust pole ollagi ja teadmine, et homme on Pärnusse minek, süstib minusse aina enam elurõõmu - kuigi Lunapolis pandi kinni. Aga suva sellest! Peamine on puhkus, head ja ilusad inimesed, võhivõõras linn, mina ise selle kõige keskel - see on kirjeldamatult hea tunne.

Hoolimata sellest, et eilne õhtu paras fail oli, on mu tuju endiselt hea. Värvid, rõõm ja vabadus!

Hakkasin näituse jaoks pilte kokku panema!

No comments: