22 October 2009

Machinarium

Sellenimeline mäng on sisustanud kogu mu vaba aja alates kolmapäeva pärastlõunast. Ma ei viitsi pikemalt kirjutada, proovige demo ära ja näete isegi. Eile oli päris naljakas Martini ja Davidi juures istuda ning kõik kolm on äärmiselt närvilised, temperamentseim neist kolmest karjub aeg-ajalt mängu peale või hüüab ahastavalt "Martiiiiiiin... ma ei oska" ning nimetatu uurib samal ajal hoopis mingeid Linuxi probleemküsimusi, kes seda ikka täpselt teab.

Mul on mäng peaaegu läbi, take that, geeks.

Mõtlen pidevalt eilse õhtu üle. Mis ma nüüd teen? Ema ei olnud eriti vaimustuses, kodus on toit ka otsas ning minus kasvab aina suurem meeleheide: mida teha nii murest murtud inimesega? Ma ju tahan teda aidata, soojus ja paar head sõna on vähim, mis ma teha saan. Mingi isekas ja egoistlik tükk minus sureb iga päevaga aina enam, ei tundu üldse enda moodi, aga nähtavasti oli seda vaja.

Mu telefonist on saadetud sõnumeid kolmele erinevale Martinile ja ühele Mihklile.
Kõige naljakam on nende kolmega see, et mul on

6 comments:

Ashi says said...

teh nolife - u has it!!

alguses on jah machinarium, aga pärast... :% IF U NO WUT I MEAN.

Anonymous said...

...et sul on? 0_0
Bleh, ma ei saa Machinariumis praktiliselt mitte kuhugi ;/

Melian said...

YES I WILL HAVE ASSASSINSCREED NWN WITCHER BIOSHOCK EVERYTHING @__@


Mul on jah. : D

Ashi says said...

deem, machinarium on ülistiilne. :D mulle muidu väga mõtlemismängud ei meeldi, aga see näeb lihtsalt nii ilus välja, et... tuleb hankida.

Melian said...

Arendadki oma loogilist mõtlemist. :D

Kaarel Azraél Von Kern said...

Ma võitsin!:D
Tegele probleeemidega aktiivselt:) Edu..