18 November 2009

Frozen


Kust see külmus tuleb? On see vaid minu ettekujutus või tõesti tõsi? Kiretult lausutud sõnad, ilma igasuguse emotsiooni ja tundeta, kokkulepped ja sõnavahetused, nagu veaks musta söega mööda karedat paberit, iga takistuse taha hetkeks pidama jäädes, seejärel jälle edasi lükates. Sarnaselt arenevad ka meie vestlused, kunagisest lähedusest pole enam kriipsugi järel ja kõik on üleüldse nii võlts nagu -- appi, mulle tundub, et isegi mu viha on võlts.

Hea pool: mulle meeldib, kui pärast joonistamist saavad käed hästi mustaks, kogu pliiatsipuru on nende küljes. See tekitab tunde, et ma olen palju tööd teinud ning hea pildi joonistanud. Üldse tundub, et tavalise paberi ja pliiatsi kasutamine teeb ka digikunstile kasu - mõtteid on pärast krobelise akvarellipaberi eemalepanemist rohkem ning meeleolumuusikat kergem leida.

Kell on pool 1 öösel.

2 comments:

väikeidioot said...

kõik ongi feik tegelikult. kõik peale inimeste tunnete... võltside asjade vastu.

Suhkrusulg said...

Kõik ei ole veel fake. On olemas ka tõelisi asju/tundeid... lihtsalt inimesed on need suutnud ära unustada ja nii nad siis naeratavadki enda võltsnaeratusi.