28 November 2009

Murder, nothing and everything



Ma ei taha seda tunnistada, aga ma taban end vahepeal mõtlemas, kas see üldse tähendab sulle midagi? Mida mina usun ja loodan ja eeldan ning see, mida sina oma müstilises südames kasvatad, jääb vist igavesti saladuseks nagu see, kuidas mu mp3 aeg-ajalt teatud lugusid kiiremaks ja aeglasemaks muudab, ilma, et ma mingeid seadeid näpiksin.

- - -

Ma tahan nii paljudes asjades hea olla - ma tahan osata viiulit mängida ja joonistada ja maalida ja laulda ja tantsida ja kirjutada ning kõneleda
Seejärel tahaks ma veel filmi teha ja õppida klaverit ja tšellot ja kitarri mängima
Siis võiks mul olla oma bänd ja me sõidaks igale poole ja muusika oleks mu elu
Siis olen ma mõelnud, et ma võiks osata bioloogiat ja keemiat väga hästi ja saada neuroloogiks
Pärast seda tahaks ma kõik oma jutud ära lõpetada ja tõesti kunagi raamatu välja anda
Seejärel õpiks ma ära hispaania ja itaalia ja soome ja norra keele
Ning sõidaks Jaapanisse ja teeks silmad lahti ja hingaks sisse kirsiõite lõhna
Ning kasutaks suvel Norras ringi liikumiseks ainult hääletamist ja kuulaks mägedes iseenda hääle kaja
Ning Pariisis vaataks Eiffeli torni ja istuks kohvikutes ning kõneleks inimestega päris prantsuse keeles ja jalutaks Suurtel Bulvaritel ning naudiks soojatoonilist sügist
Ning lume eest põgeneks ära teisele poole maakera
Ma tahaks olla iseseisev ja kõike omatahtsi teha sõltumata teistest ja nõnda ka otsustada
Ja viimaks jõuaks koju tagasi ja võtaks Su soojadest kätest kinni ja suudleks Sind suule ning Sa

6 comments:

Emilia said...

ning Sa ?

aaah . täpselt nii tahakski :(

Melian said...

Jaa, mulle meeldib lauseid lõpetamata jätta :D

Lugu nr. 2 said...

issand see ülemine pilt on kena, jutt ka suht norms ja siis... see kole pedobear pilt lõppu. siiri, mida sa küll mõtlesid!?

Hannes said...

tegelikult tahame me kõik minna Põhja-Norrasse polaarööl ja kuulata pool aastat järjest bläk methalit

Melian said...

Saara, Sten palus su näo täis sõimata, tema on ainus pedobear!!

Teekondaja said...

On need, kes mõtlevad, et nad tahavad teha. Ja siis on need, kes teevad. Sest nad tahavad.