27 November 2009

Team Jacob

Lugesin jälle vanu päevikuid. Erinevalt eelmisest korrast hakkasin ma südamest naerma seda piinarikast teismelise kurbust lugedes (stiilis "agh Vinzu on nii nõme, ta on nii tr00 kogu aeg :S") ja võrreldes seda enda hiljutiste sissekannetega, sellele lisaks veel lugeda vanu msn'i chatloge ja tulemuseks on ülimalt nostalgiline öö, kus ma kirjutan osadele, tookord maailmatähtsatele küsimustele aastaid hiljem vastuseid ("huvitav, milline ma oleks siis, kui [...]" - "yeah, dear girl, i know the answer today...") ja joonin osasid ridu alla.

...Issand, mul on ühes igivanas to-do-listis kirjas "Stiina tagasi viia", jah, Helen, see on just seesama Stiina, mida sa väga hästi tead, see on ikka veel minu käes, ma pole seda aastaid Keskraamatukogule tagastanud.

Ahjaa, seal on ka kirjas "osta valge Magicu pakk", Neko, kas sa approve'id või mitte? :D

- - -

Tundub, et siin korteris (vale oleks öelda perekonnas) hakkavad ka asjad kontrolli alla saama. Inimesed lepivad üksteisega, emaga on aeg-ajalt isegi täitsa fun, kui me kerge sarkasmiga üksteist narrime ning ma tutvustasin talle täna kõiki oma meessoost sõpru, kellel ta võiks vähemalt nägupidi vahet teha. Pisut kehv asi on muidugi see, et enamus neist on väga pikad ja väga kõhnad (Neko, Martin, Kaarel) ja David on ainuke, kes talle vist tegelikult meelde jäi.

- - -

Ma tahan, et keegi kirjutaks mulle Orkutisse testimoniali, midagi sellist, mida ma loeks ja naeraks kogu südamest ning meenutaks ja see tooks nii palju toredaid mälestusi meelde.

- - -

Lugesin "New Moon'i" läbi, see suckib ikka veel ja ma olen team Jacob, sest Jacobil on vähemalt iseloom ning ta on reaalne ja ei ole 109-aastane probleemidega neitsi (rõhk vanusel siiski) ning ta ei ole nii kuradima perfektne nagu Ets. Lõpp suckis eriti, ma ei saanud mitte midagi aru, gäng tuli italjaanode juurest tagasi, mingi hetk oli Beltzil ja Etsil räigelt diip vestlus, mille point oli see, et Beltz ei näinudki und ja et Ets on väga fail tracker... ja siis otsustas Jaak Beltzi mootorratta nende maja juurde parkida, et tšikile pisut tünga teha (nojah, oli halb nali) ja err,selle mootorratta jama juures saigi raamat otsa?!

Sellele järgnes liiga pikk peatükk exclusive preview'd "Eclipse'ist", mille põhimõte oli see, et Ets ja Beltz ei saanudki iga hilisõhtut koos veeta, vaid Ets pidi korraliku noormehe kombel 9.30 koju minema (aga see ei takistanud tal öösel Beltzi magamistuppa akna kaudu sisenemist) ja Jaak kirjutas pika kirja, millest ta enamuse maha tõmbas ja kirjutas vaid lõppu, et sry Beltz, aga meie vahel ei tule midagi välja, sest sa tõmbad vampiiridega ringi, aga mina olen hundu. Sorz.

Ma ei oota kolmandat raamatut just erilise põnevusega, aga ma loen selle siiski läbi.

- - -


fucking seagripp, unerütm on jälle sassis, magama kell kolm öösel, üles alles millalgi 12 paiku



5 comments:

shun_light said...

igatahes, kui see nüüd Sinu kätest veel üks kord kellegi teise käte vahele sattuma peaks, siis ma annan Su julmalt keskraamatukogule üles. häbi-häbi, Stiinat ikka ei näppaks. : D

Suhkrusulg said...

Mkm, Team Cedric!

Ashi says said...

@ magic teh gathering:
mulle meeldis vist sinine kõige rohkem. :D aga valge on ka suht lahe.

Little Red said...

Kus mina olin kui mind su emale tutvustati? o_O
PS. PWNT ya, tall dudes.

Melian said...

Ma näitasin pilte :D