25 November 2009

Trust issues

Ma pole vist varem kunagi nii suurt kogust puuvilju ära söönud kui praegu selle haiguse ajal. Ma tahaks osati oma kiire paranemise nende süüks lükata, sest ma ei suuda ikka veel tõsiselt võtta seda ühte 500 mg-st paratsetamoolitabletti, mis mõne minutiga mu 38-kraadise palavikku 36-le tõmbas ning sealt pole see edasi liikunud juba paar päeva. I win, seagripp, I win.

Uskumatu, et kui ma homme üles ärkan, on juba neljapäev.
Ajataju on kodus istudes täiesti ära kadunud.

Loen Twilighti-saaga teist raamatut "New Moon", mis imeb lurinal. Isegi esimene raamat oli põnevam, seal vähemalt toimus midagi (monotoonne "Oh Edward! I love you so much!!!" - "No Bella plz I'm dangerous : (((" - "STFU Edward, I r an unique snowflake >: | I can't live without u!!!" - "Kay!! O__O Umh... U r my lief nao!!"), aga teises raamatus lällab Beltz lihtsalt team Jacobi seltsis ringi, üritab end aeg-ajalt ära tappa (whyy, whyy do you fail at everything? even at killing yourself?) ja kuuleb hallukaid Etsist, kes mõneks ajaks ms. Swanist puhkuse võttis.

Mingi hetk sajab äkitselt Alice sisse ja toob natuke äktšionit sisse, nad jõuavad Itaaliasse, kus kogu tegevus võtab väga danbrowniliku pöörde (ekstreemne situatsioon, mäng aja peale, vanad keskaegsed linnad, müstika, Itaalia, kristlik kirik, paganlikud traditsioonid jne), kui Ets otsustab end dramaatiliselt paljastada ja üleni sätendavana avalikkusele näidata, kellalöögid, Beltz jookseb (jälle danbrownilik: ooh, ta teadis, et ta oli hiljaks jäänud!) ja jõuab ikkagi Eltsi juurde ning just sel hetkel vajuski kõik ära. No mis mõttes?!

Ma sain nii pahaseks, et viskasin (mõttes oleks visanud, tegelikult panin viisakalt ära, sest see pole minu raamat) "Noorkuu" ingliskeelse eksemplari eemale ning panin Simsis Edward Culleni põlema.

Ma oleks ikka ette kujutanud sellist Dan Browni tüüpi täisvärki, kus Ets tormabki üleni pixiedustiga kaetult sinna väljakule ning rahvas oleks nagu WOAH :O SPARKLY H00MAN, WHERE DO U BUY UR GLITTER, ja siis Beltz jookseks sinna ja lööks Etsi pikali ning siis tuleksid pahad Volturid, hakkaksid neid taga ajama, ülejäänud Cullenid on ka kuskil linnas, jooksevad erinevaid kirikuid ja pühakohti läbi, mis on ilmselgelt paganlikud ja Jeesuse verega üle pestud ning seejärel on hull fight heade ja pahade vahel, kus halb Volturi ütleb midagi eriti diipi, mille peale Vatikan südamerabanduse saab, ning saab kuuli, või siis torkab Ets ta rapiiriga läbi ning lõpus teevad Ets ja Beltz hotellitoas nikku.
Nagu Dan Browni raamatutes ikka kombeks.





Mul on ilmselgelt kodus liiga igav.

3 comments:

Lugu nr. 2 said...

"Ets otsustab end dramaatiliselt paljastada, (---) Beltz jookseb(---) ja jõuab ikkagi Eltsi juurde.." See on kaunis, kuidas ühel hetkel Ets maagiliselt Eltsuks transformeerus : D

Spoiler oled.

Ma arvan, et Dan Brownil identiteedikriis, sellepärast võttiski ajutiseks kirjanikunimeks Stephanie ja üllitas Kõigi Tüdrukute Unistuse. Ära muretse, Siiri, küll sa oma lõpuniku saad, no kuskil seitsmendas raamatus või nii. Isegi Harry Potter sai.

Lugu nr. 2 said...

ja see "küll sa oma lõpuniku saad" oli väike lauseviga ning käis Edwardi ja Bella kohta.. no mõistad küll.

Melian said...

Saaaara, ma naeran end laua alla praegu : DDD
Aga ma tänan, mu lootused on nüüd jälle kõrgemal!