4 November 2009

Your fascination is stupid.

Tänu Martinile ja Davidile on mul nüüd ilus Windows 7, puhas arvuti (sh. on kõik vajalikud failid alles) ning vastu saavad nad mu tolmuimejat kasutada. Tegime täna kakaod ja ahjus friikartuleid, minu jaoks uudne köögieksperiment. Pärast söömist värvisime Davidi juuksed ära, ta on nüüd oranž ja näeb vägagi roogitav räim välja. Sain ise ka pisut tooni peale ja nüüd on väljakasvanud valge ala jälle üle värvitud.

Tegin endale Facebook'i kasutaja, sain Davidilt testimoniali.

Üldiselt oli täna tore päev, käisime Boheemis söömas, toidud on seal endiselt väga tasemel ning suhteliselt odavad.

Aga paraku kaotasin ma Windows 7 peale panemisega kõik oma bookmarkid ära - sealhulgas ka blogid. Nii et kui siin on keegi, kes tahab, et ma ta blogi edasi loeksin, siis palun, andke link! Varsti saavad ka minu lingid jälle töökorda ning siis saab neid kasutada. MSNis võite smailisid ka saata, I'd be grateful.

* * *

Vahel tahaks ma nii palju lihtsalt endast välja elada, mu nägu ei suuda iialgi emotsioone varjata ja see tõestas end hiljuti jälle. Viimased päevad on alanud hommikuti kerge alarmiga kõhus, mis järjest enam suureneb, peaaegu nagu paanikahäire, hingata on raskem ja ükski lugu mp3-st ei ole õige. Pidev närvilisus, ma isegi ei söö enam hommikuti, mis oli varem mu lemmikosa päevast. Varsti ei maitse toit enam üldse ja siis ei olegi enam midagi järel... ja ühel hetkel ma mõistan: fuck, jälle mul on toitumishäired.

Kõik läheb üle.

Kuradi vhk. Põrgusse!

1 comment:

Emilia said...

http://v2ikeemi.blogspot.com