29 December 2009

Silent wishes

Senimaani on vaheaeg möödunud hästi. N saabus laupäeval ning veetsime aega ülejäänud foorumlastega, kes minu juures lõbusalt makarone ja kooki sõid ning hiljem käisime kõik koos katusel jalutamas. Kingitused, mida ma see aasta üldse ei oodanud, üllatasid väga palju ning meeldivalt (sh eriti Anna, tänu kellele on mul nüüd kõlarid ja muusika tundub palju kuulatavam kui varem) ning sai nähtud inimesi, kellega kooliväliselt eriti ei suhtlegi.

Pühapäeva õhtul käisime Nekoga kinke ostmas ja pärast läksime edasi Kadriorgu, lükkasime teineteist lume sisse (hmm, ta sai sellega muidugi palju paremini hakkama kui mina) ja külastasime lõpuks Zelorit, kellega me paar tundi teed jõime, vahvleid sõime ja niisama rääkisime. Sai talle pisut räägitud ka horror-steampunki projektist ning vähemalt esmapilgul tundus talle idee isegi meeldivat. Idee teostub tõenäoliselt millalgi suve alguses.

Lasin endale hennamaalingu teha. Mul on nüüd selja peal draakon. Pilt tuleb kunagi, kui ma viitsin oma digika üles otsida. Sellega seoses tuleb mulle meelde tänane uni, kus minu juures oli mingi istumine, aga ma läksin teise tuppa ja hakkasin meigiga jändama ning tegin endale sellise full-face maalingu, et ma nägin välja täpselt nagu na'vi (need Avatari inimesed) ja see nägi väga äge välja, aga mu kaamera akud olid tühjad ja pildi tegemine seega pisut keeruline...




See on mul praegu selja peal, ainult et hennavärvi.

A hakkas eile msnis rääkima, see oli armas.

Ning mu uusaastalubadus saab tõeks, see on juba enam kui kindel.

Ahjaa - lasin endale kaarte panna, ennustus kõlab täpselt nii halvasti, kui ma ootasin. :D

1 comment:

Anonymous said...

Mm, kaartide panek, jaa :)

- Iti