4 January 2010

Ashes and Wine

I'll tear myself away if that is what you need
There is nothing left to say, but
Is there a chance, a fragment of light at the end of the tunnel, a reason to fight? 
Is there a chance you may change your mind?
Or are we ashes and wine?

- - -

Palun, ära lihtsalt ütle midagi, nii on lihtsam sind unustada.


We are now ashes and wine.







tra varem pole mitte ükski suhe nii mindfuck olnud. isegi vintsuga oli asi elamisväärsem. praegu on täpselt selline tunne, et ma võiksin lihtsalt mitte eksisteerida, et sindki ei oleks olemas, sest sa oled mulle nii kuradima kallis ja ma üldse ei tahaks, et see kõik läbi oleks, tahaks veel hommikuti su kõrval ärgata ja vaadata su rahulikku nägu, mis on kõige ilusam kogu maailmas ning seda, kuidas sa naeratad ning su silmad oleks tehtud nagu jääst ja tulest kui sa mulle otsa vaatad


ma mõtlen iga päev, mis tunne oleks jälle su käest kinni hoida ja teada, et sa armastad mind. ma mõtlen alati, et homme on parem, aga seda ei juhtunud. ma ei suuda lahti lasta ja igal pool on asjad, mis sind meenutavad. ma ei taha neid ära visata ega katki teha, sest nad meenutavad aegu, kui kõik oli hästi. ma ei taha su pärast kurb olla. ma ei taha unustada. ma tahan, et sa hooliksid veel. aga sellised asjad juhtuvad ainult filmides ja raamatutes.


ma põgenen ära. kaugele. oma väikesesse maailma. ma tõesti ei jaksa enam haiget saada.


mindfuck.




(Ashes and Wine are the things that are left over when the night is done. When the cigar has been smoked and when the wine has been consumed. You know the little bit that remains still in the glass.)