21 January 2010

Family fun

vanaema: noh, albert, valan sulle ka seda mahla?
vanaisa: ... *pout* no eks sa vala siis, aga ainult natukene, nii veerand klaasi.
vanaema: *evil grin*
vanaisa: noh, aitab ka.
vanaema: ah mida? *valab veel hoogsamalt*
vanaisa: aitab!! O_O
vanaema: a mida, ma ei kuule? *valab täiega mahla juurde*
vanaisa: AITAB D:
vanaema: aaaa!
(mahlaklaas on ääreni täis)



Mulle meeldib oma vanavanematega koos süüa, nad on hakanud sarkastilisi vanainimeste nalju tegema ja need käivad tavaliselt teineteise pihta. Näiteks täna lubas vanaema minna linna peale mehi lantima koos Olgaga.
...Nojah.



5 comments:

Little Red said...

ma kujutan hetkel su vanavanemate msni chat loge ette. ^^. just ^^.

Anonymous said...

RAAAAAAWRRRRRR CAANNNN'TTT WAIITTT FOR A NEEEEEEW POSSSSSSSTT



: @@!!

(ah pohh ma ei viitsi sisse logida, olen su salajane austaja btw)

Ashi says said...

XDDD

Melian said...

ewww fanmail :s

Ashi says said...

you know you love it :%