13 January 2010

Nv.

Kui kõik hästi läheb, tulen ma reedel umbes kella kolme paiku Tartusse ja jään kuni laupäevani. Kõik, kes mind näha tahavad või mingeid oma asju tagasi tahavad või mulle mingeid asju anda tahavad, andke varakult teada. =D


Ma üritan nüüd kirjutama hakata, jee.
Füüsikasse ei läinud, nii kui nii ei oska tööd.


Reedene tunniplaan tundub liiga utoopiline, et tõsi olla. Kolm tundi (iiri kultuur, matemaatika, uisutamine) ja kell 13 paiku ongi kõik läbi. Kui veab, saab Tartusse, kui mitte, on pisut kurb.

Hakkasin eile õhtul enne magamajäämist mõtlema selle kõige üle, mis mul veel tegemata on... töökoormus on tegelikult tohutu. Kui ma tahan veel teha asju, mis mulle endale meeldivad ning samas ka sõprade jaoks aega jätta, pean ma vist osades tundides muude asjadega tegelema ning jätkama kooli läpaka kaasa võtmist, et tööga valmis jõuda.

Üritan motivatsiooni leida, seda on tõesti vaja.

No comments: