1 January 2010

La vie boheme

ma olen nii väga õnnelik selle aastavahetuse üle, mis ma tartus veetsin, absoluutselt kõige parim üldse, kuulata ilutulestiku kõrvulukustavat kära, kümneni loendavaid inimesi, ojadena voolav šampus raekoja platsil, osadel säraküünlad käes ja kõik üksteist kallistamas ning seejärel täiesti suvaliste inimestega kokku saada, kellest ühega ma olen elus korra rääkinud, liikuda edasi kuskile korterisse ning seal inimesi täis joonistada ning mitte mingit teesklust, kõik on absoluutselt nii loomulik ja märkimisväärselt boheemlaslik, mis teeb mind nii kohutavalt õnnelikuks, tunne, nagu oleksin täiesti omas elemendis ning mitte keegi ei saa mind siit ära kiskuda. siis helistas a ning me saime kokku ma oleksin sinuga seal tantsinud, vabalt ja rääkisime ja sel hetkel, kui ta mind kallistas, oli tunne, nagu ma oleksin jälle tervikuks saanud ja osa mu kadunud hingest oleks minu juurde tagasi tulnud. mul on nii hea meel, et ma saan sulle jälle silma vaadata ja sinu häält kuulata ja kõik on lihtsalt nii meeletult õige


palju parem on nüüd, aitäh

aeg teeb imesid

3 comments:

Hannes said...

la vie boheme is an illusion

scratch that, life is an illusion

Melian said...
This comment has been removed by the author.
Hannes said...
This comment has been removed by a blog administrator.