7 January 2010

ma tahan teha kunsti, ainult iseendale, aga need vastikud kliendid on igal pool jalus ja raha on majja vaja



- - -



hämmastav, kuidas ma tükk aega muudkui joonistan ja joonistan ühte pilti. probleem oli käes, mis ei näinud kunagi õige välja. ideid oli mustmiljon ning mulle meeldis kõige rohkem surnud lind ta peos. ilme, millega ta liblika poole vaatab, tuli täpselt õige välja. nüüd on see pilt valmis. täna otsisin välja ühe foto, kus sõrmed on täpselt parajas asendis. joonistasin surnud linnu ta kätte ja valmis see oligi. kummaline, et see nõnda kaua aega võttis, oleks ju võinud kohe alguses selle foto võtta ning joonistada. aga ei, miski takistas, miski ei lubanud.

"iga pikk teekond saab alguse esimesest sammust"

ja mõnikord ei taha lihtsaid lahendusi kasutada.

3 comments:

Zotolane said...

Hehe, mul oleks kül hea meel, kui mul kah nii palju tellimusi oleks :3 !
You're one lucky and skilled friend of mine D= !

Lugu nr. 2 said...

korruptsioon, korruptsioon

Abigaille Almeida said...

Sul veab.. Ma tahaks hea meelega mõnda tellimust teha.. väga tahaks.. ja väga vajaks.. :S

Õnneseen.. :D