31 January 2010

My thoughts my thoughts my thoughts are killing me

kodus. abr mängib. machinariumis olen mingi väga lollaka koha peal kinni, ei saagi aru, kas mängu viga või on mul lihtsalt midagi kahe silma vahele jäänud. õlitünni & koera kohas lihtsalt play-nupp ei tööta. ma vist mäletan, et david mainis midagi voolu kohta, aga ükski walkthrough ei räägi sellest midagi. nii et ma olengi lihtsalt teadmatuses edasi. edit: korda sain

mu peas toimub jälle üks ebameeldiv mindfuck. mõtted suhtlevad omavahel. mul on vahepeal tunne, nagu nad räägiksid mind taga ja irvitaksid, kui ma midagi valesti teen. selliste kaaslastega on võimatu koos magama jääda. kui a täna kell veerand viis ära läks, jäi tema asemele lihtsalt külm sein. ebameeldiv. mõtted tulid ka kenasti asemele nagu lasteaialapsed nööri otsas ning ma sain seal vist hea tund aega lihtsalt niisama veeta.

ma tahaks end lihtsalt ära peita. kõik on nii vale. kogu see introvertsus, mis jälle kogu täiega lajatab. viimane kord oli umbes pool kuud tagasi. hakkab jälle peale. fuck off, dear silence, please fuck off. i don't need you. ma tahan praegu väljapoole elada. enda eest ei saa paraku põgeneda.

nädalavahetusel oli vahelduseks väga hea kõik maskid kappi tolmu koguma jätta. on vist ainult üks inimene, kellega ma saan olla mina ise. keda mu halb tuju ei häiri. vist. ma ei taha siiski midagi ära rikkuda. ja naeratada on alati kergem kui mossitada. mul on hea meel, et ta mind lihtsalt enesestmõistetavaks ei pea. kõik on praegu hästi, vähemalt selle koha pealt küll.

ma lugesin just üle, kui palju suhteid mul olnud on. enamuste jaoks ilmselt üsna väike arv, aga praegu vaatan seda nimekirja küll suht uskumatul pilgul. tõesti mina? ma isegi ei suhtle nende inimestega enam. see, mis kunagi nii eriline tundus, on nüüd täiesti ära kadunud. need inimesed ei tähenda mulle enam mitte midagi. joke välja arvatud, ta on endiselt nii tore ja hea. ainus, kellega ma veel edasi suhtlen ja kellest ma hoolin.

sa oled nii armas ja hea ja pai ning ma joonistaks sulle veel ja kogu aeg

2 comments:

MirrPõssaDhale said...

*heres a cookie*
Kummaline.. aga mõistan täpselt seda mida sa ütled introverdistumise kohta ja selle magama jäämise kohta kui mõtted laterdavad peas ja ei lase.
Kummaline.

Uvatha said...

ma tahaks ka rahus kurb olla, nii, et see kedagi ei häiriks..

:/