25 January 2010

Your bottle spinning my fate


praegune olukord on lihtsalt absurdne. tahtes ühele head teha, teed sa paratamatult halba teisele. moraalinormid sunnivad sind valima ja situatsioon lükkab sind aina enam kitsikusse. lõpuks ei saa sa enam ühtegi otsust teha, ilma et see kedagi ei haavaks. ma võin praegu olla tugev, aga mis minust pärast saab?

milline neist maailmadest on üldse tõeline? iga tund, mis ma sinuga koos veedan, on nagu teises maailmas viibitud aeg. ma jõudsin täna koju tagasi ja kõik oli nii segipaisatud. ma ei ole kindel, milline osa minust homme kooli läheb. kindlasti mitte see, mis peaks reaalses maailmas viibima. sa viisid täna liiga palju minema, halastamatult ja piinarikkalt. see oli valus nagu tuli, ma armastan seda valu

oleks mul ainult rohkem kannatust ja et aeg mööduks kiiremini, nii palju kiiremini, et sa suudaksid otsustada

valikute tegemine on viimasel ajal järjest enam raskemaks osutunud. vanad prioriteedid asenduvad uutega. kõik muutub. otsused teevad haiget. siiski, ära unusta seda, mida ma sulle täna õpetasin, mitte ühtegi sõna sellest. see on oluline, meile mõlemile

viimane postitus teises blogis algab sama pildiga, ent on palju kurvema alatooniga



ps ma austan siiski su otsuseid, millised need ka poleks

No comments: