21 February 2010

...kui keegi vaid praegu seda minttu pudelit mu laua all näeks. põrandal on kilekotitäis piima ja hunnik hõbepaberit. tuba lõhnab. tahaks šokolaadi ja juukseid värvida. võtsin töölt mõneks ajaks puhkuse

need eilsed sõnumid olid nii armsad. sa oled pai.
loving you is cherry pie

kui te vaid teaksite, mis jaapanist saama hakkab. mul on nii palju ideid. praegu kirjutan projekti ning õhtul saan veel itiga ka kõigest arutada. mul on nii hea meel, et ta nüüd meie gm on. tiim suureneb veel, ma usun

kui hästi läheb, siis kuupäev: 24-25 juuli

ning pohhui. ma tahan juukseid värvida. teengi seda kohe praegu.

ausalt ka, ma tahtsin diipi kirjutada, aga no nii palju siis sellest

ps minttu on kirjutuslaua alumises sahtlis. et ma ära ei unustaks

6 comments:

Katja Stroof said...

24-25 Juuli? Ehk siis Viljandi folgi viimastel päevadel? :>

♥♥♥♥ Minttu & Jaapan ♥♥♥♥

Melian said...

Folk on suva
:D

Lugu nr. 2 said...

ohhh superilus pilt muuseas! : )

Väike said...

Got some tequila next to my wardrobe in a small cupboard. :D

Melian said...

me oleme mõlemad mingid kapijoodikud vist xD hea, et plaskut põues veel ei kanna :D

& ty saara!

Hoarfrost Infernal said...

Ma siis ei tule. Ropecon > ükskõikmis larp va Erien või midagi muud Aweroni tehtut. Sry.