18 February 2010

I like pictures that tell stories

see on lihtsalt... kuidagi uskumatu, mis täna juhtus. kirjeldamatu. ma ei ole siiamaani täiesti kindel, kas see juhtus päriselt või kujutasin ma seda ainult ette. et ma tahtsin temaga rääkida, mõtlesin tema peale ja ühel hetkel... ta lihtsalt oli samas trollis?

viimane kord, kui ma temaga rääkisin, oli sügisel. ta oli maani täis ja suitsetas, tähistas vist oma 19. sünnipäeva? huvitav, et ma satun temaga alati just siis kokku, kui mu elus on midagi sellist olnud, ta ilmub salapäraselt välja kõige ootamatutes olukordades (nagu täna) ning pärast seda ei suhtle me üldse & ma jään väga tükiks ajaks mõtlema, kas ta üldse mäletab mind veel.

täna mäletas. astus ise ligi ja ütles tere. "ei teadnudki, et sa ka selle trolliga sõidad."
+ veel see soojus & vaimustus ta hääles

kummaline, nii kummaline lihtsalt

see kogu tema olemus nagu peidaks midagi - ma tahaks alati talt küsida, "mida sa endas varjad? miks sa ei lase mul ennast lugeda?" (<-- aga selliste inimestega on halbu kogemusi olnud, piisavalt)

ma tõesti tahaks näha, kas on veel võimalik, et me üldse suhtlema hakkame. nii palju aastaid on möödunud, ma pole sulle ilmselt kunagi midagi tähendanud, aga nüüd?

No comments: