16 February 2010

I'll follow you until you love me

"näe, emme, ma ostsin zeniti."
"ah? milleks sa selle zeniti ostsid? meil on ju смена kodus."
". . ."

***

sain siis ka täna teada, et meil on kodus nõukogudeaegne kaamera, mis on täiesti töökorras, ainult tühi kassett vaja osta. tema suurimaks puuduseks on muidugi see, et ta ei näita, kas asi on teravustatud (vms, noh, sealt väikesest aknast näed ainult pilti, aga seda, kas see fookuses on, ei näe). nii et zeniti ost oli siiski kasulik.

***

lady gaga ja tohutu hunnik lõpetamata sketše. peaks juukseid värvima ja korterit koristama, kuna vanavanematel on sünnipäev tulemas. filmi peaks ka ostma ning viimastel päevadel veel korralikult koolis käima, et midagi olulist vahele ei jääks. füüsikat peab reedel tegema. oh joy, valemite päheõppimine =

***

mu ema ei tea samuti, mis asi on vesipiibutubakas, vähemalt pakendit küll ära ei tunne. vesipiip ise istus rõdul ja naeratas lahkelt vastu, samal ajal, kui mu ema kommenteeris, et ma peaks vanavanemate sünnipäeva ajaks rõdu korda tegema, et viisakam välja näeks. 
seoses sellega tuli mulle meelde, et jacques jõi täna vene keeles plastmassist konjakipudelist mahla, näost väga punane, ja arvas, et ta on purjus.

***

david tuleb külla ning äkki saab selle jama ära lahendada, mis praegu windows mulle iga mõne aja tagant ette söödab. vastu söödan ma davidile vastlakukleid. ma sõin see aasta ise ainult pool kuklit, sest need, mis vanaema tõi, olid jõhvikamoosiga. mulle ei maitse moosisaiad.


***

öelge mingeid suvalisi objekte, loomi või tegevusi. tahan pildile panna. pärast näitan ka, ausalt.

7 comments:

Lugu nr. 2 said...

ahv


(viimast lõiku pidasin silmas : D : D )

ERIK L. said...

Ohhoo, Jacques, meie Jacques jõi konjakimahla? :D

Objekt: Juusturatas. Või kui teemaga kaasa minna: vastlakukkel.

Iti said...

Ooo, räägi Jaquesi asja lähemalt homme :D

Tuuleveski, kilkamine, võinuga.

Väike said...

Kalagarnaat ( jah, garnaat )

Meryle said...

Ilusad tähesüsteemid.

David said...

Naeratus.

Lugu nr. 2 said...

issand kui diip rahvas : ss