11 February 2010

Intelligent girls are more depressed because they know what the world is really like

ma saan endale zeniti. viimaks ometi. mind on need kaamerad sellest ajast saadik huvitanud, kui riion endale zeniti sai ning nüüd leidsin ebayst ühe sõbraliku lätlase, kes on nõus mulle oma imeilusa zeniti maha müüma. aigars oskab isegi natuke eesti keelt. see on nii armas. ma peaks ka pisut oma läti keele sõnavara täiendama, praegu ilutseb seal ainult "saldejums" ja ma pole tegelikult väga kindel, kas see on üldse õigesti hääldatud.

kunst on jätkuvalt väga depressiivne meelelahutus. ma pean reedeks pildi tegema. ma ei jaksa. ei suuda. kõik on valesti. &see on imelik, kui palju sa muutunud oled. varem ei oleks sa midagi sellist öelnud. nüüd lihtsalt... ah? ma ei saagi aru, kas sa üldse mõistsid mind õigesti. kas sa lugesid ridade vahelt välja. ilmselt siiski mitte. varem sa mõistsid nagu rohkem, siis oli ka see usaldus kergem tekkima. ma ei jaksa kogu aeg perfektne olla. ma tean, et ma ei ole sinu jaoks kunagi. saavutamatu unistus, vähemalt väga pikaks ajaks.

see on kuidagi valeteistsugune, kummaline, et sa nii palju muutunud oled, aga ma tõesti ei saa sinna mitte midagi parata. mulle meeldib, kui sa ütled "ma tunnen" või üldse kuidagi seda sõna kasutad, see toob vanu mälestusi tagasi. siis, kui kõik oli veel ilus ja hea, nii palju oli avastamata. praegu on väga konfliktiderohke periood, igal pool. nagu mitte keegi ei suudaks mind aktsepteerida. isegi mitte kõige lähedasemad inimesed.

kas inimene on tervik, kui ta suhtes pole? saab ta hakkama ilma teise pooleta?
nii paljud ei saa ja mul hakkab vaikselt imelik juba

1 comment:

Hellera said...

Kui sina saad, on see väga hea. (Hakkama ilma teise pooleta.) See on imeline oskus, mida hoida. Inimesed on erinevad lihtsalt, mõned saavad, mõned mitte. :)