4 February 2010

Until the last of days

tere tulemast tagasi.
mõneks ajaks.

ma pole ikka veel täiesti korras. päris paljud asjad on veel valesti. ma tahan uisutada.
ma tahan ära pariisi. ma tahan kakaod juua ja palju punast veini ning viiulit mängida. tahaks suve. siis me tripiks ringi. oleks palju mälestusi ja fotosid.
oh fuck. ma peaks koristama hakkama. alo tuleb nädalavahetusel siia. kohtusin temaga viimati kolmapäeval.
hea oli. vaatasin seda pilti, mille ma talle joonistasin. ilus tüdruk on.

mu juuksed näevad praegu hästi väärakad välja.

blogi lähebki lukku nüüd varsti. palun siiralt, et kõik huvitatud lugejad jätaksid nädala aja jooksul oma e-maili, millega nad siia tagasi pääseksid. suhkrusulg, kui sa veel lugemas käid, siis mulle meeldiks, kui sa edasi loeksid & kommenteeriksid (ära muretse, sa võid ka edaspidi anonüümne olla). üldiselt on mul vist üsna suva, kes siia lugema tulevad, lihtsalt ta läheb nüüd kinni, mulle ei meeldi enam mõte avatud blogist. ta täitis oma eesmärgi juba ammu ära.

ma tahan mingit suurt muutust.
igatsus on nii masendavalt kurb tunne.
vähemalt sa mõistad.

bioloogia eksami pärlid: [x] ma siiamaani naeran
tahaks lõpueksameid juba, et ma oskaks kõike piisavalt, et nad ära teha ja tartusse sisse saada.


mäu.

22 comments:

TäheTüdruk said...

t2hetydruk@gmail.com palun :)

Tericus Fuzu said...

saagaterry@hotmail.com

Meryle said...

meryllion@gmail.com

Raul Steamer said...
This comment has been removed by the author.
Hoarfrost Infernal said...

Yo.

anubishoarmurath ätt gmail.com

Hellera said...

Mina tahan, aga ei taha oma emaili netti postitada... :)

Melian said...

MSNis võib ka jätta! :)

Suhkrusulg said...

morninggloryrats@gmail.com

David said...

damnmab@gmail.com

Melian said...

suhkrusulg!!! sa oled ikkagi elus, yay :D

ERIK L. said...

bestrest ätt gmail punkt komm

kerli said...

uvathaster@gmail.com

mau.

^^

Lara said...

punkedsomesocks@gmail.com

uskumatu, kes on suhkrusulg. I'm on to ya!!!1oneone

nora said...

selensilly@gmail.com

Abigaille Almeida said...

kadriumbleja@gmail.com

Daisy said...

daisykudre@gmail.com

Suhkrusulg said...

Olen küll jah, kuigi kommenteerimiseks enam väga aega ei leia. :)

:) said...

(Olen Suhkrusulg, kirjutan edaspidi sellelt kasutajalt, et keegi ei saaks mu nime tarvitada mingi jama suust välja ajamiseks. Pealegi tundus mulle see nimi järjest tobedam. :D)

MirrPõssaDhale said...

mirrkaun@gmail.com :)

-- said...

meriliiskasemets@hotmail.com

shun_light said...

vau Sa nii popp :)
causeimhelen@hotmail.com

Iron Man. said...

idiokraatia@hotmail.com